Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقامات پارلمانی روس خواستار تحقیقات بین‌المللی درباره حمله هوایی ائتلاف آمریکایی به مناطق مسکونی در استان دیرالزور سوریه شده و معتقدند این اقدام تنها نشانگر حمایت آمریکا از گروه‌های تروریستی در سوریه است. ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ بین الملل اروپا آسیای غربی نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، "کنستانتین کاساچوف" رئیس کمیته امور بین الملل شورای فدراسیون (سنای) روسیه در گفت‌وگو با خبرگزاری «نووستی» اعلام کرد، لازم است تا تحقیقات بین المللی درباره روشن شدن حقیقت حمله ائتلاف غربی به سرکردگی آمریکا به مناطق مسکونی در استان دیرالزور سوریه انجام شود و مقصرین این فاجعه باید پاسخگو باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به یادآوری است که منابع نظامی در سوریه اعلام کردند که ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا حملات هوایی به خانه‌های شهروندان غیرنظامی در روستای "السوسه" در استان دیرالزور انجام داده‌اند.

این سناتور روس گفت: «اگر اطلاعات منابع خبری سوری در این باره تایید شود، لازم است تا درباره این حادثه تحقیقات بین المللی انجام شده و مقصرین این جنایت پاسخگو باشند.»

"الکساندر شرین" معاون اول رئیس کمیته امور دفاعی دومای دولتی روسیه نیز به این خبرگزاری اعلام کرد، اطلاعات مربوط به حمله هوایی ائتلاف آمریکایی به خانه‌های مردم غیرنظامی در سوریه لازم است به طور دقیق مورد بررسی قرار بگیرد و اگر این اطلاعات تایید شدند، چنین اقدامی تنها به منزله تلاش برای بی ثباتی اوضاع و حمایت از گروه‌های تروریستی تلقی می‌شود. تلاش برای نشان دادن این است که تروریست‌ها می‌توانند روی کمک آمریکایی‌ها و حملات هوایی آنها حساب کنند. به عقیده وی، چنین اقدامی می‌تواند حتی جنبه تحریک‌آمیز داشته باشد.

انتهای پیام/

R1445/P36447/S8,89,90,1128,1414/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۱۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران گفت: با اجماع شورا دو نفر در لیست شورای ائتلاف انقلاب اسلامی جای گرفتند. - اخبار استانها -

بهرام احمدی سخنگوی شورای ائتلاف انقلاب اسلامی مازندران در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: کار بزرگ مردم  اصل مشارکت، و دقت در نوع انتخاب خواهد بود که امیدواریم شاهد حضور بالای مردم حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار در صحنه انتخابات مجلس شورای اسلامی باشیم.

وی افزود: اطلاعیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در خصوص معرفی نامزدهای مورد حمایت در مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و  سیمرغ  منتشر شده و شورای ائتلاف در راستای عمل به فرامین رهبری معظم انقلاب در باب افزایش مشارکت و همینطور افزایش آگاهی عمومی جهت انتخاب اصلح، همچون مرحله اول انتخابات، با برگزاری جلسات متعدد و تخصصی، بررسی سوابق و مواضع  و برنامه های نامزدهای محترم راه یافته به مرحله دوم ضمن احترام به همه ی نامزدها و حامیان و تشکل‌های قانونی فعال در عرصه انتخابات، دو کاندیدا مورد حمایت خود را معرفی کرده است.

احمدی بیان کرد: نظر به مراتب شایستگی تخصصی و علمی،  آشنایی با قوه مقننه و وظایف و تکالیف نمایندگی مجلس شورای اسلامی، همسویی و همراهی در مسیر پیشرفت ایران عزیز اسلامی آقای کمال علیپور خنکداری و آقای مصطفی معلمی به عنوان نامزدهای مورد حمایت شورای ائتلاف انقلاب اسلامی به مردم شریف حوزه انتخابیه معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • ارتش رژیم صهیونیستی نقاط مختلف غزه را هدف قرار داد
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد
  • فیلم| انتقاد تند سناتور آمریکایی از سیاست آمریکا در قبال جنایات در غزه؛ وقت آن رسیده به صدای مردم آمریکا گوش دهیم!
  • روسیه: رزمایش ناتو برای تقابل با ماست؛ ادعای حمله ترکیبی دروغ است