Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@03:06:47 GMT

پیام‌رسان لاین ارز دیجیتالی خود را عرضه کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۱۴۸۳

پیام‌رسان لاین ارز دیجیتالی خود را عرضه کرد

اپلیکیش پیام‌رسان لاین برای نخستین بار ارز رمزنگاری شده خود را تحت عنوان بیت باکس در یک صرافی عرضه کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از وب سایت زد دی نت، این روزها که بازار ارز مجازی و رمزنگاری شده موسوم به بیت‌کوین بسیار داغ شده است و همه جا خبرهایی از ارزش بالای این ارز و سرمایه‌گذاری‌های متعدد در آن شنیده می‌شود، بسیاری از شبکه های اجتماعی، پیامرسان ها و شرکتهای مختلف به فکر توسعه و عرضه ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده افتاده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند ماه پیش بود که اخبار و گزارشهایی مبنی بر تلاش اپلیکیشن پیامرسان لاین برای توسعه این ارزهای رمزپایه در فضای مجازی منتشر شده بود. مقامات این پیام رسان ژاپنی که از محبوب ترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن های پیام رسان در جهان محسوب می شود، از چندی پیش در حال مذاکره با شرکت‌های دیگری بودند که در زمینه ایجاد و استخراج ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده فعالیت می‌کنند.

حالا بر اساس گزارشهای بدست آمده، لاین توکن رمزنگاری شده خود را تحت عنوان  بیت باکس به منظور افزایش اعتبار میان فعالان این بازار در صرافی ارزهای مجازی که به خود این شرکت تعلق دارد، عرضه کرده است.

لاین معتقد است عرضه این توکن نقطه عطف بزرگی برای موفقیت این شرکت به شمار خواهد آمد که در دستیابی به اهداف این شرکت یعنی افزایش اعتبار و شهرت در میان کاربران و فعالان این حوزه کمک بسزایی خواهد کرد.

ارزش سهام اپلیکیشن پیام‌رسان لاین به ۱۰.۷۵ میلیارد دلار می‌رسد و این پیام‌رسان ۱۶۸ میلیون کاربر فعال در ماه دارد که بیشتر آنها در کشورهایی نظیر ژاپن، تایوان، تایلند و اندونزی هستند.

انتهای پیام  

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام ارز دیجیتالی پیام رسان لاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۱۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش گروه های خدمت رسان شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در پی هشدار نارنجی وضعیت هوا و احتمال سیل این گروه هاا تا پایان عملیات رفع آب‌گرفتگی معابر شهر در کنار دیگر واحدها در حال خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان هستند. مصطفی مرادیان‌نژاد افزود: ۵۰ خودرو گشتی و ۱۰۰ نفر از عوامل اکیپ گشت برای هماهنگی و همکاری با عوامل ستاد سیل خدمات شهری شهرداری اصفهان گسیل شده و همکاری کامل برای رفع آب‌گرفتگی داشتند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: قبل از آغاز بارندگی، اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری به‌همراه عوامل ستاد سیل نسبت به سرکشی و بررسی نقاط حساس و رفع موانع احتمالی آب‌گرفتگی اقدام کردند. مرادیان‌نژاد افزود: اکیپ‌های گشت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام عملیات رفع آب‌گرفتگی معابر در کنار سایر واحدها در حال خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان هستند.

دیگر خبرها

  • دانش آموزان دیجیتالی، کلافه از امر و نهی ها
  • اولین موتور سیکلت CNG جهان رونمایی می‌شود
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی در سنندج
  • اختصاص کمک یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا به لبنان برای مهار موج مهاجران
  • ایجاد لاین اختصاصی برای تانکر‌های ترانزیتی سوخت در مرز پرویزخان
  • آماده‌باش گروه های خدمت رسان شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • قابلیت قدیمی تلگرام به اسنپ‌چت رسید!
  • کلاهبرداری تتر چیست و چطور آن را تشخیص دهیم