Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@11:47:21 GMT

تمایل اینیستا به رویارویی با بارسلونا در ژاپن

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۱۵۰۴

به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، در حالیکه اسپانسر دو باشگاه بارسلونا و ویسل کوبه ژاپن مشترک هستند این احتمال وجود دارد که دو تیم در دیداری تدارکاتی برابر هم قرار بگیرند.

آندرس اینیستا، کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال اسپانیا و بارسلونا به خبرنگاران در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: اگر این تحقق ببخشد، فوق العاده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فکر می‌کنم این فرصت بی سابقه‌ای برای من و طرفداران ژاپنی خواهد بود.

روز سه شنبه باشگاه بارسلونا تور چین و ژاپن را تایید کرد اگرچه هنوز مشخص نیست آنها با ویسل کوبه رویارویی خواهند داشت یا خیر.

لیگ حرفه‌ای ژاپن پنج روز دیگر به پایان می‌رسد و بازیکن افسانه‌ای اسپانیا از زمان ورود به این باشگاه در 9 دیدار موفق به دومرتبه گلزنی شده است. اینیستا ادامه داد: من امیدوارم بتوانم بیشتر به تیم کمک کنم. من کم کم به زندگی در ژاپن و هم تیمی‌هایم و لیگ ژاپن عادت می‌کنم. کوبه شهری فوق العاده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بارسلونا آندرس اینیستا ویسل کوبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۱۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق رویارویی قدرت واقعی با قدرت پوشالی بود

به گزارش همشهری آنلاین، امیر دریادار شهرام ایرانی روز چهارشنبه در حاشیه مراسم رژه ارتش در جمع خبرنگاران درباره تغییر موازنه قوا در منطقه، اظهار داشت: خیلی وقت است که موازنه قوا در منطقه با وجود نیروی مقاومت تغییر کرده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش، گفت: عملیات وعده صادق به همه جهان ثابت کرد که قدرت واقعی با قدرت پوشالی در صحنه چگونه عمل می‌کند.

وی افزود: امروز با عملیات وعده صادق به همه ثابت شد که مسلمانان در کنار هم یک حرف می زنند و آن حرف حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش یادآورشد: با عملیات وعده صادق به همه جهان ثابت شد که قدرت واقعی با قدرت پوشالی در صحنه چگونه عمل می کند.

امیردریادار ایرانی تصریح کرد: این روند اینگونه است که دولت های منطقه، خواست مردم خود را انجام دهند و این دولت ها بیدار می شوند و متوجه می شوند که ملت های خود چه می خواهند.

کد خبر 845184 منبع: ایرنا برچسب‌ها شهرام ایرانی- فرمانده نیروی دریایی دفاع - رژه اسرائیل خبر ویژه دفاع - ارتش جمهوری اسلامی

دیگر خبرها

  • مانند رویارویی «تاپ گان» با «جنگ ستارگان» بود/ چنین حملاتی در جنگ‌های مدرن ندیدم
  • پیش بینی فرمانده پیشین پدافند هوایی اسرائیل از رویارویی ایران و اسرائیل
  • صالحی امیری: ۶۰ درصد جامعه تمایل زیاد به مهاجرت دارند! (فیلم)
  • 48 میلیون ایرانی‌ تمایل به مهاجرت از ایران دارند!
  • ببینید | روایت تکان‌دهنده صالحی‌امیری از میزان تمایل جامعه ایران به مهاجرت؛ یک رقم شوکه‌کننده!
  • عملیات وعده صادق رویارویی قدرت واقعی با قدرت پوشالی بود
  • حرف‌های رئیس الامارات درباره اینیستا: یوسف ترکاندی!
  • تمایل اوپک برای عضویت جمهوری نامیبیا
  • پوتین: تمامی طرفین خویشتن‌داری کنند/ رئیسی: به گسترش بیشتر تنش‌ها تمایل نداریم
  • گفت‌وگوی تلفنی رئیسی و پوتین