Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@23:59:02 GMT

مشکل تحویل سوخت به اتوبوسرانی برطرف شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۱۵۲۱

مشکل تحویل سوخت به اتوبوسرانی برطرف شد

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ، با بیان اینکه درحال حاضر همه سوخت اتوبوسرانی سوخت یورو 4 است، اظهار کرد: اکنون سوخت تهران کاملا تحت کنترل است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه تهران همیشه تحت پوشش سوخت یورو 4 است، اظهار داشت: البته در دو ماه خرداد و تیر شرکت نفت به دلیل اُوِرهال شدن برخی از پالایشگاه‌هایش ازجمله پالایشگاه اصفهان نتوانست تمام سوخت مورد نیاز یورو 4 تهران را تامین کند و ما طی آن دو ماه با مشکل مواجه شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: از شهریور ماه این مشکل برطرف شده و همه سوختی که اکنون در تهران و نه فقط اتوبوسرانی تحویل می‌شود، سوخت یورو 4 است.

بیشتر بخوانید:88 درصد ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران معاینه فنی دارند


پیمان سنندجی (مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران) چهارم مهرماه و در هشتمین جلسه کارگروه آلودگی هوا و اخذ معاینه فنی با اشاره به اینکه قرار بود برای اتوبوس‌ها سوخت یورو 4 تحویل داده شود، گفته بود: متاسفانه این کار انجام نشده و سوخت از کیفیت مناسبی برخوردار نیست؛ که اگر این روند در سه ماهه سوم سال ادامه یابد، در رابطه با آلودگی هوا و معاینه فنی دچار مشکل می‌شویم.

منبع: ایلنا

انتهای پیام/

مشکل تحویل سوخت به اتوبوسرانی برطرف شد/تمام سوخت تحویلی در تهران یورو 4 است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانستنی ها خواندنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۱۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ۴۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان مشهد

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: براساس مصوبات شورای اسلامی شهر، شاهد ورود بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس جدید خواهیم بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، مجید نژادحسین در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای فعالیت شورای ششم تاکنون، پیوسته پیگیر نوسازی و بهسازی ناوگان اتوبوسرانی بوده‌ایم، اظهارداشت: برهمین اساس، مجوز انعقاد قرارداد خرید 450 دستگاه اتوبوس را به شهرداری دادیم.

وی گفت: این موضوع در قالب 3 قرارداد توسط شهرداری مشهد دنبال می‌شود که قرارداد اول، منعقد شده و در مرحله آزمایش فنی و تحویل 100 دستگاه اتوبوس و مقدمه‌سازی برای ورود آنها هستیم.

نژادحسین با بیان اینکه قرارداد دیگر، مربوط به خرید 130 دستگاه میدل‌باس بود، افزود: 30 دستگاه از این میدل‌باس‌ها تحویل شده ولی 100 دستگاه باقی‌مانده بخاطر تحریم‌ها و نقص‌های فنی و ... امکان تحویل به شهرداری را نداشت.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: برهمین اساس، مقرر شد معادل این یکصد دستگاه میدل‌باس، 59 دستگاه اتوبوس شهری خریداری و تحویل شهرداری مشهد شود.

نژادحسین با بیان اینکه در گام نخست، 10 دستگاه اتوبوس از این 59 دستگاه در اسفندماه سال گذشته تحویل و وارد چرخه خدمات‌رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی شد، گفت: مابقی این اتوبوس‌ها نیز ماهانه بین 10 تا 15 دستگاه تحویل شهرداری می‌شود؛ نقطه عطف این اتوبوس‌ها، تحویل یک دستگاه‌ اتوبوس برقی به صورت آزمایشی در اردیبهشت‌ماه است.

وی افزود: اولویت بکارگیری این اتوبوس‌ها در مسیرهایی است که سرفاصله زمانی آنها بیش‌ از حد بوده و باید این سرفاصله کاهش یابد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌‎ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد اظهارکرد: یکی دیگر از قراردادها نیز مربوط به خرید 250 دستگاه اتوبوس بوده که 200 اتوبوس، 12 متری و 50 دستگاه نیز 18 متری دو کابین است.

نژادحسین گفت: توافقات کلی روی این قرارداد صورت گرفته و امیدواریم تا نیمه اول اردیبهشت‌ماه شاهد انعقاد آن باشیم؛ روند ورود این ناوگان، از چند ماه پس از انعقاد قرارداد آغاز می‌شود.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • تغییر جایگاه مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در اتوبوس های بی.آر.تی
  • تغییر جایگاه آقایان و خانم ها در اتوبوس های تندروی پایتخت
  • جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی آرتی به وضع گذشته برمی‌گردد
  • امسال تعداد اتوبوس‌های تهران به ۸۰۰۰ دستگاه می‌رسد؟
  • امضای قرارداد خرید بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس جدید برای مشهد
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها و راه‌ها در سیستان وبلوچستان
  • بیشترین خسارت بلوچستان سیل به جاده‌ها وارد شده است
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها به ویژه راه‌ها درسیستان وبلوچستان
  • ورود ۴۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان مشهد