Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@11:53:06 GMT

ارتقا تمام سایت‌های GSM شهرستان رامسر

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۱۵۵۶

ارتقا تمام سایت‌های GSM شهرستان رامسر

ابوالقاسم مقیمیان رییس اداره مخابرات رامسر در گفتگوبا خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: تمام سایت‌های GSM روستایی ارتقاء یافته و با سایت‌های همراه اول جایگزین می‌شود.

وی افزود: با تعویض سیم کارت‌های GSM فعلی و جدیدی که به مشترکین داده می‌شود مشترکان از پوشش شبکه‌ای گسترده‌تر و اینترنت بهتر بهره مند می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقیمیان گفت:: در این زمینه فهرست مشترکان به تهران ارسال شده که به محض دریافت سیم کارت به مشترکان اطلاع رسانی می شود.

رییس اداره مخابرات رامسر افزود: در راستای این طرح دو سایت  گرسماسر و  درمد تعویض شدند و هم اکنون در حال کار هستند که پوشش خوبی در این دو منطقه داشته و بازخورد‌های مثبتی از مشترکان داشتیم.

وی با بیان اینکه در نشست مشترک مدیران مخابرات استان با فرماندار و بخشدار رامسر مقرر شد، منطقه گاو رمک و روستا‌های اطراف آن در کمترین زمان ممکن بهینه سازی سایت همراه اول و GSM در اولویت اول استان قرار گرفته و راه اندازی و سیستم‌های جدید نصب شود.

وی افزود: در منطقه سر لیماک و پیازکش نیز در برنامه برگردان گنجانده شده که به زودی انجام می‌شود.

مقیمیان گفت: مسیر چالکرود به لیماک که حدود شش کیلومتر از فیبر پر ظرفیت استفاده شده که روستا‌های این مسیر می‌توانند از سرویس FTTH (تلفن ثابت و اینترنت با پهنای باند ١٠٠ مگ) و خدمات دیگر باند پهن بهره‌مند شوند.

رییس اداره مخابرات رامسر با اشاره به اینکه جدیدترین سوییچ تلفن ثابت و دیتا (Access Gateway) در مرکز چالکرود نصب می‌شود گفت: تجهیزات برای این منطقه اختصاص داده شده که در حال فراهم کردن مقدمات نصب این تجهیزات هستیم و به زودی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/آ

بهینه سازی خطوط مخابراتی روستا‌های اطراف گاورمک در اولویت استان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مخابرات اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۱۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند

رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم و با هم هماهنگ باشند و انتخابات طبق برنامه و جدول زمان بندی پیش برود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، اسماعیل قزل‌سفلی با حضور در فرمانداری شهرستان زرقان و ضمن بازدید از ستاد انتخابات شهرستان در جلسه مشترک هیات اجرایی و نظارت انتخابات شرکت کرد.

در این جلسه قزل سفلی ضمن تقدیر و تشکر از همه عوامل برگزاری انتخابات در شهرستان زرقان در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: نهایت ظرفیت‌های شهرستان را برای برگزاری دور دوم انتخابات به کار بگیرید تا میزبان خوبی برای حضور باشکوه مردم فهیم زرقان در انتخابات باشیم.

وی با اشاره به اینکه در دور اول انتخابات کار بزرگی انجام شد گفت: به حمدالله در دور اول، انتخابات با کمترین تخلف و در امنیت کامل برگزار شد و مردم نیز با مشارکتی بالاتر از متوسط کشور افتخاری دیگر برای استان رقم زدند و در این دور نیز با مشارکت گسترده بهترین و اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس دوازدهم کنند یعنی کسانی که به دنبال رفع مشکلات مردم بوده و بتوانند در حوزه قانون‌گذاری و نظارت اقدامات موثری انجام دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: انتخابات جلوه روشن مردم‌سالاری دینی است که آحاد جامعه در راستای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی در آن مشارکت کرده و معتمدین خود را برای قانونگذاری و بهبود روند امور انتخاب می‌کنند.

وی با توجه به اینکه انتخابات دور دوم در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان تمام الکترونیکی است، افزود: ما باید با اجرای دقیق و صحیح الکترونیکی انتخابات زمینه را برای برگزاری انتخابات آتی ریاست جمهوری به صورت تمام الکترونیکی در کل کشور فراهم کنیم که این امر مستلزم آموزش‌های لازم به تمام عوامل اجرایی و همچنین چگونگی رای دادن با استفاده از صندوق‌های الکترونیک در روز انتخابات به مردم است و این مهم باید تا روز انتخابات ادامه داشته باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم و با هم هماهنگ باشند و انتخابات طبق برنامه و جدول زمان بندی پیش برود و برگزار شود؛ همچنین لازم است عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان زرقان تمام شعب اخذ رای را در این حوزه رصد و مشکلات احتمالی فنی و کمبود تجهیزات را رفع کنند.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • یازدهمین جشنواره شکوفه‌های بهاری در رامسر برگزار می‌شود
  • بیش از ۶۰۵ هزار شماره تلفن ثابت در کردستان دایر شده است
  • اختلال‌های ارتباط مخابراتی در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد
  • تداوم پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان
  • ثبت اثر تاریخی در جواهرده رامسر در فهرست آثار ملی کشور
  • پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان با وجود بارندگی‌های اخیر
  • کارزار نجات انجیلسی در مازندران
  • اجرای فیبر نوری در سطح شهرستان زابل