Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛طی مراسمی در نخستین روز هفته تربیت بدنی وورزش جامعه ورزش پلدختر به همراه معاونت فرمانداری  ،رییس  ورزش و جوانان و دیگر مسئولین ادارات  اجرایی با حضور در گلزار شهدا، ضمن غبارروبی، عطرافشانی و اهدای گل با آرمان های والای شهیدان تجدید میثاق کردند.

حاضران در این مراسم، با اهدای گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدختر در این مراسم، آسایش و امنیت کنونی کشور را مرهون فداکاری و از جان گذشتگی شهدا و ایثارگران دانست وگفت:  امروز ثمرات و برکات خون شهدا موجب شده تا نظام اسلامی مستحکم تر از گذشته و سرافرازانه در زمینه های مختلف خوش بدرخشد.

علی محمد نور علیوند هفته تربیت بدنی را فرصت خوبی برای تجدید میثاق با شهدا دانست وافزود: شهدا  از جان خود گذشتند تا جان و روحشان با مولی و مقتدایشان محشور شود.

رییس ورزش وجوانان پلدختربا بیان اینکه پلدختر دارای  شهدای ورزشکار گرانقدری بوده است که هم در عرصه ورزش وهم در دوران دفاع مقدس حماسه ها آفریده اند، خاطر نشان کرد:  شهیدان را قهرمانان واقعی جامعه هستند و ورزشکاران  باید شهدارا به عنوان الگوی اخلاقی و ورزشی خودقراردهند.

همچنین علیرضا ملکشاهی معاون فرماندار پلدختربا ادای احترام به شهدای هشت سال دفاع مقدس  گفت: ما هرچه داریم از شهدایمان است و مسلما شهدای ورزشکارالگوی معنوی وارشمندی برای جوانان  وجامعه  ورزشی محسوب می شوند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهدای هشت سال دفاع فرماندار نظام اسلامی هشت سال دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۱۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر امیرنیا ظهر چهارشنبه در نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ هنر و رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: شهدای هنرمند و رسانه نقش بی بدیلی در دوران دفاع مقدس داشتند.

وی بیان داشت: فعالان رسانه اتفاقات دوران جنگ تحمیلی را روایت کردند و به همین دلیل است که هم اکنون ما می‌توانیم آنها را مرور کنیم.

امیر نیا تصریح کرد: نقش عالی رسانه در تبیین و اطلاع رسانی وقایع مختلف بخصوص دوران دفاع مقدس مؤثر کاملاً مشهود است و شهدای فرهنگ، هنر و رسانه علاوه بر نقش حسین گونه، نقش زینبی نیز ایفا کردند.

وی افزود: عزت، اقتدار و امنیت امروز کشور مرهون جانفشانی ایثارگری جوانان و مدیون خون شهدا بوده و شهدای رسانه، این ایثار و از خود گذشتگی‌ها را ثبت کردند و خود نیز به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

کد خبر 6081090

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)
  • مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
  • عطرافشانی گلزار شهدای گرگان به مناسبت روز ارتش
  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • تسلیمی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان شد
  • شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش
  • عطرافشانی گلزار شهدای سنندج در آستانه روز ارتش