Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@17:10:04 GMT

پاپ پیام دعوت رهبر کره شمالی را دریافت کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۱۶۷۶

پاپ پیام دعوت رهبر کره شمالی را دریافت کرد

سخنگوی دولت کره جنوبی از دریافت پیام دعوت رهبر کره شمالی توسط پاپ فرانسیس خبر داده است. ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸ بین الملل آسیا-اقیانوسیه اروپا نظرات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سی ان ان، سخنگوی دولت کره جنوبی گفت: پاپ فرانسیس پیام دعوت کیم جونگ اون رهبر کره شمالی را برای سفر به این کشور دریافت کرده و گفته است که این دعوتنامه را مورد بررسی قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش سخنگوی دولت کره جنوبی افزود: این پیام دعوت به صورت شفاهی توسط مون جائه این رئیس جمهور کره جنوبی در جریان سفر به واتیکان به پاپ فرانسیس ابلاغ شده است.

این دعوت در شرایطی است که رهبر کره شمالی در حال انجام تلاش های سیاسی است و طی ماه های اخیر بارها با رهبران کره جنوبی و چین دیدار داشته است. کیم جونگ اون در ماه ژوئن نیز دیدار بی سابقه ای با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در سنگاپور داشت.

واتیکان درباره این مساله اظهار نظر نکرده است که آیا پاپ فرانسیس این دعوت را قبول خواهد کرد یا نه ولی تاکنون هیچ یک از پاپ ها به کره شمالی سفر نکرده اند.

مایکل گرین عضو سابق شورای امنیت ملی آمریکا در این باره گفت: سفر به کره شمالی برای دیدار با کیم این خطر را دارد که می تواند موجب مشروعیت بخشی به رهبر کره شمالی شود، کسی که بزرگترین دشمن آزادی های مذهبی در روی کره زمین است.

انتهای پیام/

R1036247/P36447/S8,87,89/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۱۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت

 اربابی گفت: حدود ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت هستند که حدود ۶۵ درصد جمعیت استان را شامل می‌شوند و از این تعداد حدود ۳۸۴ هزار نفر بیمه رایگان دریافت کرده اند.

مدیرکل بیمه سلامت استان با بیان اینکه پوشش بیمه همگانی در خراسان جنوبی تقریباً تکمیل شده ولی هنوز امکان دارد فرد فاقد پوشش بیمه‌ای وجود داشته باشد، افزود: تمامی افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان و همچنین سامانه خدمات شهروندی بیمه سلامت به آدرس:https://csp.ihio.gov.ir از پوشش بیمه سلامت بهره‌مند شوند.

به گفته وی هم استانی‌ها برای اطمینان از داشتن بیمه پایه خدمات درمانی خود می‌توانند کد دستوری #۱۶۶۶* را شماره گیری کنند.

وی به سامانه ۱۶۶۶ برای پاسخگویی به سوالات هم استانی‌ها اشاره کرد و افزود: مردم اگر بیمه نداشتند، نگران نباشند چراکه سازمان بیمه سلامت با تمهیداتی که اندیشیده، همه اقشار حتی اتباع خارجی را هم بیمه می‌کند.

مدیرکل بیمه سلامت از پوشش بیمه‌ای رایگان برای افراد دهک‌های یک تا پنج جامعه خبر داد و گفت: باتوجه به دریافت اطلاعات این افراد از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، افراد مشمول دهک‌های یک تا پنج به صورت متمرکز و سیستمی بیمه سلامت رایگان شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • تأکید کره شمالی بر حفظ قدرت نظامی خود
  • کره شمالی: اقدامات بیشتری برای حفظ قدرت نظامی خود انجام می‌دهیم
  • افشای فساد جنسی یک سیاستمدار دیگر در انگلیس
  • مانورهای فضایی مشترک آمریکا و کره جنوبی
  • پیش بینی روند افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • مانور فضایی کره جنوبی و آمریکا در برابر کره شمالی
  • وقتی ابتکار یک کارگر برای دریافت انگشتر از رهبر انقلاب جواب می‌دهد! | ویدئو
  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت
  • بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید