Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@07:48:15 GMT

کشف 8 تن چوب جنگلی قاچاق در املش

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۱۶۷۷

کشف 8 تن چوب جنگلی قاچاق در املش

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ سرهنگ " قاسم جانعلی‌پور " با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی بخش رانکوه در پی دریافت گزارش مردمی از قطع درختان جنگلی توسط یکی از اهالی مطلع شد و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران با انجام تحقیقات و اطمینان از صحت موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند افزود: در بازرسی از محل مورد نظر 8 تن چوب جنگلی قاچاق کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی چوب‌های کشف شده را 100میلیون ریال اعلام کردند گفت: در این راستا متهم 27 ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قاچاق برنا کشف چوب جنگلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۱۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی در زمینه خرید و فروش عتیقه  در این شهرستان ، ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
فرهاد آراوند افزود: ماموران با کنترل تردد فرد مورد نظر و اقدامات تخصصی از قصد او برای فروش تعدادی سکه تاریخی در شهرستان شیراز مطلع شدند.
وی بیان کرد:  ماموران پلیس متوجه شدند که متهم در یک مسافرخانه سکونت دارد و سپس او را دستگیر کردند و به مرجع قضایی تحویل دادند.
فرمانده انتظامی فسا با اشاره به اینکه در بازرسی از محل سکونت متهم ۶۸ عدد سکه مربوط به دوره اشکانی کشف شد، گفت: کارشناسان اداره میراث فرهنگی ارزش اموال مکشوفه را ۳۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • کشف ۲ هزارلیترسوخت قاچاق درخرمشهر