Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا، به کوشش امیر پوریا منتقد و مدرس سینما برنامه «یک ماه، یک نشست» امروز با نمایش مستند «پینک فلوید: در پس دیوار» برگزار می‌شود.
در این برنامه، مستند بلند «پینک فلوید: در پس دیوار» و مستند کوتاهی دربارهٔ سید بَرِت بنیانگذار و نابغهٔ این گروه به نمایش در می آید و در بخش تحلیل، بخش هایی از کنسرت های مختلف آنها، فیلم مشهور «دیوار» ساختهٔ آلن پارکر و قطعاتی از گروه های تحت تأثیر گروه پینک فلوید هم همراه با زیرنویس فارسی اختصاصی برای برنامهٔ «یک ماه یک نشست» پخش و بررسی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به نسبت و علایق ایرانیان با این گروه و تقابل بین دوستداران ایرانی راجر واترز و دیوید گیلمور و رگ و ریشهٔ این سلیقه ها اشاره خواهد شد.
 

خبرنگار: علی ناصری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا مستند دیوار فلوید پینک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۱۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری؛ این جشنواره چهارم اردیبهشت ماه در تماشاخانه مهر واقع در چهارراه ابوریحان‌بیرونی از ساعت ۰۹:۰۰ صبح تا ۱۸:۰۰ اجرا می‌شود و اختتامیه آن روز پنجم اردیبهشت ماه در سالن سینمای اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در چهارراه ابوریحان از ساعت ۰۹:۰۰ صبح برگزار خواهد شد.

در این جشنواره ۱۰ گروه نمایشی کودک و نوجوان حضور دارند که پنج نمایش در بخش آزاد و پنج نمایش در بخش کانون باهم به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید

درخشش چهار محال و بختیاری در دوسالانه هنر‌های تجسمی کشور

لازم به ذکر است که تماشای تمامی نمایش‌های این جشنواره رایگان خواهد بود و نمایش‌ها به صورت زنده در کانال شاد کانون پخش می‌شود.

جدول زمانبندی گروه‌های نمایشی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان ونوجوانان کانون استان به شرح زیر اعلام می‌گردد.

دیگر خبرها

  • بررسی بحران بورس در «ناامیدی سم است»/ ساخت مجموعه مستندی درباره صنعت خودرو در ایران
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • مدیرکل هنرهای نمایشی به تماشای «شاماران» نشست
  • شور ساحری در صحنه سیرک
  • «به افق فلسطین»؛ تجربه‌ای شیرین در رسانه ملی بود/ آماده باش کامل عوامل یک برنامه برای «وعده صادق»
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • ویژه‌برنامه‌های رادیو برای ۸۴ سالگی
  • نمایش «ملودی» در جشنواره انیمیشن «ورونژ»
  • کارگردان فیلم کاپیتان: اکران آنلاین یک قاچاق محترمانه است
  • پژواک سوم به گوش می‌رسد