Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهرداری تهران از رایزنی برای دریافت حکم دادستانی برای ورود به پارکینگ شرکت های خودروساز برای کنترل میزان آلایندگی سرویس کارکنان خبرداد.

به گزارش ایسنا سید نواب حسینی منش،  با تایید خبر جلوگیری از ورود اکیپ آزمون آلایندگی شهرداری و پلیس به توقفگاه سرویس کارکنان دو شرکت خودروسازی " ایران خودرو" و "سایپا"،  گفت:  براساس بخشنامه استاندار تهران، کلیه اتوبوس‌های سرویس کارکنان کارخانجات ، ادارات و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. موظف به گرفتن معاینه فنی هستند.

وی با بیان اینکه برخی از کارخانجات  اجازه ورود به پارکینگ هایشان را به تیم های معاینه فنی نمی‌دهند افزود: هماهنگی لازم با  دادستان انجام شده است تا مجوز ورود به  این کارخانجات صادر شود و براساس هماهنگی با  دادستانی ناحیه 37 با حضور معاون مربوطه به داخل حیاط وپارکینگ می رویم تا کنترل آلایندگی سرویس ها انجام شود.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهرداری تهران با بیان اینکه در کنترل معاینه فنی اغماضی با متخلفان نخواهیم داشت، افزود: بیشتر ین آمار سرویس کارکنان  متعلق  به دو شرکت خودرو ساز است، اما عمده این اتوبوس ها در داخل  محوطه  هستند که اجازه ورود داده نشده است،‌حتی  یک شبانه روز  تیم های معاینه فنی، پشت در این کارخانه ماندند  و هر اتوبوسی که از محوطه خارج می شد را چک می‌کردند اما نمی‌توان همه اتوبوس ها  را با این روش کنترل کرد، چراکه شنیده ایم اتوبوس های 302 در داخل محوطه کارخانه فعال هستند!

حسینی منش در خاتمه با بیان اینکه تخمین زده شده که حدود یک چهارم خودروهای این دو شرکت فاقد معاینه فنی بوده و یا تست ها را پاس نمی کنند ادامه داد: به نظر می رسد با اخذ حکم از دادستان بتوانیم از هفته آینده وارد محدوده پارکینگ شرکت های خودروساز شویم.

انتهای پیام

 

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ایران خودرو سایپا شهرداری تهران معاون معاینه فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۲۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور کیفرخواست پرونده اخلال در نظام ارزی کشور در اردبیل

 جلال آفاقی دادستان اردبیل با اشاره به صدور کیفرخواست پرونده اخلال در نظام ارزی کشور اظهار کرد: متهم اصلی و شرکت تجاری مرتبط با او با دریافت ارز به بهانه واردات کالا از اجرای تعهدات خود خودداری نموده و عملاً مبالغ ارزی مذکور را به نحو نامشروع تصاحب کرده بودند.

وی افزود: به محض دریافت گزارش و تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات اولیه با نظارت و پیگیری معاونت حقوق عامه دادستانی آغاز و با احراز موضوع، متهمین تحت تعقیب قرار گرفتند.

آفاقی تأکید کرد: مبارزه قاطع و بی‌امان با فساد اقتصادی در دستور کار ویژه دادستانی قرار داشته و پرونده‌های مشابه دیگری در دست رسیدگی است که به محض حصول نتیجه به اطلاع عموم، خواهد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • بیش از ۷۲۰ هزار داوطلب کارت ورود به جلسه دریافت کردند
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • پرورش نسل زد برای ورود به دنیای کسب‌وکارهای نوآور بررسی می‌شود
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • ورود ۵۰۰۰ اتوبوس نو تا پایان سال به شهر تهران
  • بازداشت ۳ نفر در آلمان به ظن جاسوسی سطح بالا برای چین
  • ۳۲۷ هزار داوطلب کارت نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ را دریافت کردند
  • کشف پرونده فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی در اردبیل/ کیفرخواست صادر شد
  • صدور کیفرخواست پرونده اخلال در نظام ارزی کشور در اردبیل