Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@15:17:55 GMT

قهرمانان مسابقات بدمینتون همدان معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۲۰۹۱

قهرمانان مسابقات بدمینتون همدان معرفی شدند

همدان- ایرنا- قهرمانان مسابقات بدمینتون رده های سنی مختلف همدان در گرامیداشت هفته تربیت بدنی روز جمعه با برگزاری دیدارهای نهایی معرفی شدند.

رئیس هیات بدمینتون همدان در این باره گفت: در این رقابت ها و در رده سنی خردسالان بردیا صالحی از همدان مقام نخست را کسب کرد، اهورا امدادی از ملایر دوم شد و آرتین رضوی و بردیا طوافی هر 2 از ملایر به طور مشترک سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هادی تیپ روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در رده سنی نونهالان نیز علی صادقی از بهار و محمد معین بهمنی از ملایر به ترتیب اول و دوم شدند، محمد مهدی احمدی وطاها هاشمی هر 2 از ملایر به طور مشترک بر سکوی سوم ایستادند.
وی اضافه کرد: همچنین در رده سنی جوانان حمیدرضا مهری از بهار قهرمان شد، علیرضا علیگلی دیگر ورزشکار بهاری در جایگاه دوم قرار گرفت، محمدرضا جباری وحسین مهری هر 2 از بهار به صورت مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.
تیپ بیان کرد: در رده سنی پیشکسوتان نیز بهروز نوری راد از همدان مقام اول را کسب کرد، مهدی توتونچی دیگر بدمینتون باز همدانی به عنوان دومی رسید و هادی دشتی و امیرنجومی هر 2 از همدان به طور مشترک بر سکوی سوم ایستادند.
نفرات برتر این رقابت ها به عضویت تیم منتخب استان همدان جهت شرکت در مسابقات کشوری درآمدند.
این رقابت ها در سالن ورزشی مجموعه شهید حاجی بابایی مریانج برگزار شد.
هم اکنون بیش از 2 هزار ورزشکار همدانی در رشته بدمینتون فعالیت دارند.
7520/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بدمينتون هفته تربيت بدني همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۲۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در وزن منهای ۵۹- کیلوگرم رده سنی جوانان سارینا نوری از استان سیستان و بلوچستان و فرناز عادلی دهنوی از استان اصفهان قهرمان و نایب قهرمان شدند و محیا نادری از استان همدان و هلیا کماسی از استان تهران مشترک به مقام سوم رسیدند.

همچنین در وزن منهای ۴۸- کیلوگرم غزل فتحی چشمه از استان لرستان و فاطمه جعفرنژاد از استان تهران در رده‌های نخست و دوم ایستادند و یسنا زرین از استان آذربایجان غربی و دنیا نوروزی عین القاضی از استان همدان مشترک مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان در رده‌های سنی مختلف دختران و پسران تا ۶ اردیبهشت به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در حال برگزاریست.

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • چشم نوازی شکوفه‌های درختان گلابی در باغ‌های روستای تکه + فیلم
  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!