Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال استقلال در فصل جاری عملکرد خوبی نداشته است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، خسرو حیدری به دلیل مصدومیت دو بازی استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان و همچنین دربی ۸۸ را از دست داد. این بازیکن همچنین مقابل سایپا هم غایب خواهد بود.   حیدری که چند فصلی است افول کرده، در فصل جاری هم عملکرد ناامید کننده‌ای داشته و کمتر بازی او به چشم آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  البته حیدری در فصل گذشته به مراتب بهتر از چند سال گذشته کار کرد و وینفرد شفر در بازی برگشت مقابل الهلال عربستان از این بازیکن در پست دفاع چپ هم استفاده کرد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خسرو حیدری استقلال لیگ برتر شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۲۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!

به گزارش "ورزش سه"، رافا لیائو بار دیگر در ایتالیا مورد حمله و انتقاد کارشناسان قرار گرفت. با توجه به بحران میلان که پس از 7 پیروزی متوالی، مقابل رم در لیگ اروپا شکست خورد و در دربی که اسکودتو را به اینتر داد، نیز بازنده شد، بسیاری از عملکرد بازیکنان در بازی های مهم انتقاد کردند. 

در میان منتقدان، تنیسور افسانه‌ای سابق، آدریانو پاناتا، نیز حضور دارد. او به رای اسپورت گفت: «بدون فکر شما نمی توانید کاری انجام دهید. ورزشکاران زیادی دیده ام، استعدادهای عظیمی که به جایی نرسیدند. مثل اتفاقی که با بالوتلی افتاد، یک استعداد عالی، یک فیزیک بدنی عالی، اما واضح است که چیزی در او گم شده بود.»

پاناتا ادامه داد: «نگرش و عملکرد لیائو به خصوص در بازی رفت برابر رم ارزش سیلی زدن را داشت. به نظر می رسد با بازی فوتبال به ما لطف می کند. نمی دانم چند میلیون درآمد دارد و گویا نمی داند چرا در میلان است. یک قهرمان این کارها را نمی کند. پس او یا قهرمان نیست یا باهوش نیست. لیائو از مغزش در زمین استفاده نمی کند.»

لیائو  فصل جاری 13 گل زده و 13 پاس گل داده اما پس از به ثمر رساندن سه گل متوالی در سری آ مقابل فیورنتینا، لچه و ساسولو، در مهمترین لحظه متوقف شد: در دو بازی با رم و سپس در دربی.

دیگر خبرها

  • باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • مدیر گل‌گهر: قوانین جاری دست ما را بست