Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت ایام سوگواری حضرت امام حسین(ع) نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی خط "نی ناله" در شیراز برپا می‌شود. ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵ استانها فارس نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به مناسبت ایام سوگواری حضرت امام حسین(ع) نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی خط "نی ناله" به طور همزمان در 10 استان کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

براساس فرخوان اعلام شده هنرمندان باید آثار خود را با موضوعات  آیات، روایات، احادیث، اسامی، القاب و اشعار با محوریت امام حسین(ع)، شهدای کربلا، واقعه عاشورا و پیاده‌روی اربعین تهیه و برای ارائه در نمایشگاه ارسال کنند. 

هنرمندان استان فارس باید آثار خود را تا 2 آبان ماه به انجمن خوشنویسان شیراز ارائه کنند و نمایشگاه نیز در تاریخ 4 آبان افتتاح می‌شود. همچنین هنرمندان خطوط کوفی، ثلث، نسخ، تعلیق، نستعلیق، شکسته، کرشمه، معلی، سفیر و غیره می‌توانند در این نمایشگاه شرکت کنند به شرط آنکه آثار با قاب تحویل داده شود. 

به تصویر کشیدن تاثیرات عشق خداوند و اهل بیت در خلق آثار هنری، شناساندن ظرفیت‌های فراموش شده هنر ایرانی_ اسلامی در بین هنرمندان، ترویج هنر والای اسلامی و فرهنگ اصیل ایرانی، پاسداشت میراث فرهنگی و دینی ایرانی_ اسلامی، ترویج فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی با تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت، تولید آثار فاخر هنری با موضوع عاشورای حسینی و شناسایی و حمایت از هنرمندان ارزشی از جمله اهداف این نمایشگاه ذکر شده است. 

انتهای پیام/ن

R41382/P1361/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۲۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،  سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: با هدف آشنایی دانش آموزان با شغل‌های مختلف نمایشگاه آشنایی با مشاغل مختلف در گچساران برپا شد
جمالی افزود: این نمایشگاه‌ها با هدف کمک به دانش آموزان برای آشنایی با حرفه و شغل‌های مختلف در همه مدارس استان برپا می‌شود.
وی ادامه داد: امسال در ۶۰ آموزشگاه استان نمایشگاه آشنایی با مشاغل برپا شده است.

دیگر خبرها

  • با عشق به ایران در ارمنستان (+عکس)
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «افکار» در نقش جهان
  • برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران
  • انتشار کتاب «سمفونی رنگ، هارمونی خط»
  • برپایی نمایشگاه آثار آندره سوروگیان درباره شاهنامه در ایروان
  • با عشق به ایران در ارمنستان
  • غلامحسین امیرخانی به پرسش‌های خوشنویسی پاسخ می‌دهد
  • فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد
  • مدیران فرهنگی به احیای آموزش هنر خوشنویسی توجه داشته باشند
  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد