Web Analytics Made Easy - Statcounter

خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری آخرین وضعیت سرمربیان تیم‌های ملی جاده و کوهستان را اعلام کرد. ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰ ورزشی رشته های ورزشی نظرات

خسرو قمری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص قبول نکردن سرمربیگری تیم ملی دوچرخه‌سواری جاده از سوی قادر میزبانی اظهار داشت: میزبانی یکی از بزرگان دوچرخه‌سواری ایران است و ما باید در حفظ چنین اسطوره‌هایی تلاش کنیم تا در آینده از بهترین ظرفیت آنها بهره ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 می‌خواستیم فرصتی در اختیار او قرار دهیم، اما میزبانی پاسخ داد که بنا به دلایلی نمی‌تواند سرمربی تیم ملی باشد.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری افزود: دوری از خانواده و مسائل شخصی یکی از دلایلی بود که میزبانی عنوان کرد. او همچنین گفت که تجربه زیادی دارد، اما هنوز به لحاظ علمی باید حرکت رو به جلو داشته باشد. در واقع قادر علاقه‌مند است که علم و تجربه را در کنار هم داشته باشد و به همین دلیل هم اعلام کرد می‌خواهد در کلاس شرکت کند و با علم روز این رشته آشنا شود.

قمری گفت: به میزبانی پیشنهاد دادیم که می‌توانیم در کنار او یک مربی را برای کمک کردن منصوب کنیم، ولی خودش اعتقاد داشت کسی که بتواند به او کمک کند، پیدا نکرده و اجازه بدهیم که فرصت بیشتری داشته باشیم.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری عنوان کرد: هفته گذشته با یک مربی ایرانی جلسه‌ داشتیم تا بتواند به میزبانی کمک کند. این مربی قرار است در روزهای آینده و پس از صحبت‌هایی که با میزبانی خواهد داشت، پاسخ نهایی را اعلام کند. بنابراین پرونده سرمربیگری میزبانی در تیم ملی دوچرخه‌سواری جاده هنوز بسته نشده است.

قمری درباره تکلیف نهایی سرمربیان تیم‌های جاده و کوهستان گفت: مسابقات بزرگ تیم‌های دوچرخه‌سواری جاده و کوهستان در سال آینده برگزار می‌شود و ما امسال رقابتی نداریم. با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، رکابزنان بین 45 تا 60 روز فرصت دارند تا خودشان را آماده کنند. در واقع این مدت 60 روزه در بازه زمانی اواخر آبان تا اواخر دی ماه است که حضور سرمربی نمی‌تواند کمکی به رکابزنان کنند. بنابراین تا آن زمان فرصت انتخاب داریم تا بتوانیم بهترین تصمیم را بگیریم.

وی درباره ادامه یا عدم ادامه همکاری با پریموس اشترانکار برای تیم کوهستان خاطرنشان کرد: او تمایل دارد که در ایران بماند، ولی باید مسائل مختلفی را در نظر بگیریم. یکی از این مسائل، بحث ارز و تامین منابع مالی است، چون باید به این مربی به صورت ارزی، حقوق بدهیم. برای قرارداد قبلی پریموس مبلغ 1700 دلار در نظر گرفته بودیم و اگر قرار بر ادامه همکاری باشد، باید منابع لازم تامین شود. پریموس اصرار دارد که در تیم ملی بماند، چون می‌خواهد نتیجه لازم را در مسابقات قهرمانی آسیا بگیرد. باید براساس یک اتاق فکر که توسط کمیته کوهستان تشکیل می‌شود، نظرات درباره این مربی خارجی به ما گفته شود. در نهایت شاید به خاطر مسائل ارزی به استفاده از مربیان داخلی رو بیاوریم.

قمری درباره برگزاری تور میلاد دو نور گفت: این تور به مدت 16 سال برگزار شد، اما یک وقفه 4، 5 ساله در آن به وجود امد. امسال با همکاری مسائولان استان مرکزی، شاهد برگزاری دوباره این تور هستیم که 80 رکابزن از 15 تیم داخلی در آن حضور دارند. باید از ظرفیت داخلی استفاده کنیم تا بتوانیم از چنین تورهایی بهره لازم را ببریم.

انتهای پیام/

R1351/P1015135/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط خسرو قمری فدراسیون دوچرخه‌سواری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خسرو قمری فدراسیون دوچرخه سواری خسرو قمری فدراسیون دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۲۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرانک پرتوآذر دوچرخه‌سواری کشورمان که به همراه تیم باشگاهی پامپ فورپیس راهی مسابقات کراس کانتری کلاس دو جهانی اسپانیا شده، توانست به مقام قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند. این برای اولین بار است که یک رکابزن آسیایی توانسته است مدال طلای چنین سطحی را کسب نماید.

پرتوآذر پس از پایان این رقابت‌ها به طور مستقیم به تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان در مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی آسیا در کشور مالزی ملحق خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • فوری | مربی تیم ملی، سرمربی تراکتور شد | تصمیم غیرمنتظره؛ پرونده یحیی بسته نشده!
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی