Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال افرایش تنش میان حماس و رژیم صهیونیستی، ارتش اسرائیل برخی ادوات نظامی زرهی خود از جمله تانک‌های مرکاوا را در نزدیکی مرزهای غزه با سرزمین‌های اشغالی مستقر کرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از الیوم السابع، ارتش اسرائیل ۶۰ تانک و نفربر زرهی را در نزدیک مرزهای غزه مستقر کرد، از زمان جنگ ۲۰۱۴ میان اسرائیل و حماس این بیشترین تجهیزات نظامی است که رژیم صهیونیستی در این منطقه مستقر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا، مقامات امنیتی ارشد مصر به منظور تلاش برای آرام کردن تنش با رهبران جنبش حماس دیدار کرده و با مقامات اسرائیلی در حال رایزنی هستند.

اخیرا در پی حملات موشکی از جانب غزه و بمباران‌های رژیم صهیونیستی، تنش میان این دو افزایش یافته است. سران رژیم صهیونیستی نیز تهدید کرده‌اند به هرگونه حمله موشکی یا تلاش برای گذر از دیوار مرزی نوار غزه در جریان اعتراض ها پاسخ خواهند داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۲۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت یک نظامی صهیونیست دیگر در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت یک نظامی دیگر خود در نوار غزه اعتراف کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه اذعان کرد یک نظامی دیگر این رژیم در نبردهای منطقه خان یونس در جنوب نوار غزه کشته شده است.

بنا به اعلام ارتش رژیم صهیونیستی، این نظامی گروهبان تیپ گعفاتی است.

رژیم صهیونیستی از ابتدای جنگ غزه تاکنون تنها به هلاکت ۵۹۷ نظامی خود در غزه و ۲۵۳ نظامی از آغاز حمله زمینی به این باریکه اذعان کرده است.

چند رسانه صهیونیستی تاکنون به سانسور شدید ارتش اسرائیل در اعلام آمار تلفات خود اشاره کرده‌اند؛ اقدامی که به دلیل شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ علیه نوار غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام گرفته است.

رسانه‌های صهیونیستی پیشتر فاش کردند که آمار زخمی‌هایی که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند، با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارایه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی پیشتر اعلام کرده بود که ارتش این رژیم از مقامات بیمارستان‌ها خواسته است تا بدون هماهنگی با ارتش، هیچ آماری از تلفات منتشر نکنند.

کد خبر 6063842

دیگر خبرها

  • زخمی شدن ۸ نظامی صهیونیست در غزه
  • زخمی شدن ۸ نظامی صهیونیست دیگر در غزه
  • هلاکت یک نظامی صهیونیست دیگر در غزه
  • دولت‌های اسلامی به شریان اقتصادی دولت صهیونیستی آسیب وارد کنند
  • حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک مرکز پزشکی و امدادی در لبنان
  • کشتار غیرنظامیان در غزه بی‌سابقه است
  • کابینه جنگ رژیم صهیونیستی اختیارات هیئت مذاکره کننده را بیشتر کرد/ شمار شهدای غزه به ۳۲ هزار نفر رسید/ نظامیان صهیونیست به قتل، غارت و تجاوز در بیمارستان شفا ادامه می‌دهند/نیروهای قسام اشغالگران و ادوات جنگی صهیونیست‌ها در اطراف بیمارستان شفا را درهم کوبی
  • استقرار ترانس ۸۴ مگاواتی در سد دز
  • هنیه: قطعنامه شورای امنیت نشان‌دهنده انزوای بی‌سابقه رژیم صهیونیستی است
  • دولت‌های اسلامی به شریان اقتصادی صهیونیست‌ها آسیب وارد کنند/ اساتید و دانشجویان جهان سکوت خود را بشکنند