Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@14:04:30 GMT

پوستر اجلاس جهانی گردشگری رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۲۴۵۶

پوستر اجلاس جهانی گردشگری رونمایی شد

همدان- ایرنا- پوستر چهلمین اجلاس جهانی گردشگری شامگاه پنجشنبه با حضور معاون استاندار همدان رونمایی شد.

به گزارش ایرنا، معاون عمرانی استاندار همدان در این آیین و در نشست با مسئولان کمیته های فعال در دبیرخانه چهلمین اجلاس جهانی گردشگری گفت: این رویدادها به خودی خود دارای ارزش است و تجربه هایی کسب می شود که در آینده می توان از آن استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمود رضا عرقی اظهار داشت: 2 رویداد بزرگ گردشگری در سال 2018 میلادی به میزبانی همدان، گردشگری را در این استان متحول می کند.
وی اتحاد و همکاری را لازمه برگزاری اینچنین رویداد هایی دانست و تاکید کرد: برای کارهایمان به مرور زمان باید فکر بیشتری کنیم و بعد از اینکه همدان شناخته شد حرفه ای تر عمل کنیم.
معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه بسیاری از درآمدهایی که از گردشگری کسب می شود قابل اندازه گیری نیست، افزود: همه درآمدهای گردشگری نقدی نیست بلکه قسمتی از آن درآمدهای معنوی است که ارزش ماندگاری دارند.
وی ادامه داد: به روزهای برگزاری اجلاس نزدیک شدیم و از این هفته وارد مرحله جدیدی از هماهنگی ها برای اجلاس می شویم و برای برگزاری اجلاس مشکلی نخواهیم داشت.
عراقی اضافه کرد: برای رسیدن به اهداف اجلاس باید تلاش کنیم و برای رسیدن به آن اهداف تبلیغات داشته باشیم.
وی اطلاع رسانی این رویداد را مهم دانست و اظهار داشت: کیفیت پنل های اجلاس نیز مهم است و باید بدانیم برای چه سطحی این پنل ها در نظر گرفته شده است.
معاون عمرانی استاندار سطح مهمانان خارجی حاضر در اجلاس را مهم دانست و افزود: ما از هر کسی که ایده دارد استقبال می کنیم و برای استفاده از ظرفیت های این رویداد بین المللی تلاش می کنیم.
در پایان این نشست از پوستر چهلمین اجلاس جهانی گردشگری با حضور معاون عمرانی استاندار همدان ، مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری همدان و عضو هیات رئیسه اجلاس جهانی گردشگری رونمایی شد.
چهلمین اجلاس جهانی گردشگری از 21 تا 23 آبان به حضور نمایندگان 150 کشور در همدان برگزار می شود.
2087/9904

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي رويداد همدان 2018 اجلاس جهاني گردشگري پوستر اجلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۲۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل میراث ‌فرهنگی،گردشگری و صنایع ‌دستی آذربایجان‌غربی گفت: در حال حاضر ۸۰ پروژه مرمتی، فنی و عمرانی در سطح استان در حال اجراست.

مرتضی صفری افزود: اعتبار این اداره ‌کل در سال گذشته به نسبت سال ۱۴۰۰ در تخصیص پنج برابر رشد داشته است و با حمایتهای استاندار آذربایجان‌غربی درحال حاضر ۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرحهای عمرانی، مرمتی و فنی اختصاص یافته و ۸۰ طرح در حال اجراست.

صفری، با ابراز تأسف برای از بین رفتن تعدادی از خانه‌های قدیمی ارومیه در سالیان گذشته گفت: یکی از اولویتهای این اداره‌کل حفاظت از این اندک خانه‌های تاریخی شهر بوده و طرح مطالعه ویژه بافت تاریخی ارومیه به‌عنوان نخستین استان در سطح کشور به انجام رسیده که نقش مهمی در حفظ بناهای تاریخی ارومیه و خانه‌های با ارزش آن خواهد داشت.

وی اظهارکرد: تعدادی از بناهای تاریخی استان در مالکیت دستگاههای اجرایی قرار داشته و طبق قانون دستگاههای متولی وظیفه مرمت و نگهداری از بناهای تاریخی را برعهده دارند که متأسفانه در این راستا کم‌کاری شده و بسیاری از بناهای با ارزش استان در حال تخریب است و برای حفاظت آنها، یکی از برنامه‌های ما این است مالکیت یا حق بهره‌برداری از آنها به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی واگذار شود تا با عزم جهادی بتوانیم آن بناها را مرمت و حفاظت کرده و برای آن بناها کاربری فرهنگی و گردشگری مناسب تعریف کنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی، در ادامه از رسانه‌ها برای همراهی در حفاظت و نگهداری از آثار تاریخی و توسعه گردشگری استان تشکر و قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • روز جهانی سلامتی زنان + تاریخچه و پوستر World Women’s Wellness Day
  • تبریک روز جهانی طراح و گرافیک + متن و پوستر World Graphics Day
  • معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو
  • مست عشق و حواشی یک پوستر
  • رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
  • روز جهانی لوازم التحریر ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر World Stationery Day
  • ۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی