Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-19@03:17:03 GMT

همایش پیاده روی خانوادگی در آبیک برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۲۴۹۶

همایش پیاده روی خانوادگی در آبیک برگزار شد

به گزارش ایرنا در این همایش شرکت کنندگان زن و مرد، پیر و نوجوان از میدان ولیعصر (عج) تا پارک بعثت پیاده روی و نرمش کردند.
این همایش که به همت اداره ورزش و جوانان،هیات ورزش های همگانی، شهرداری و شورای شهر آبیک برگزار شد در قالب برنامه صبح و نشاط به صورت زنده از شبکه سوم سیما به روی آنتن رفت.
در پایان این مراسم به شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


26 مهر تا دوم آبان به عنوان هفته تربیت بدنی و ورزش نام گذاری شده است.
شهرستان آبیک با مرکزیت شهری به همین نام در 55 کیلومتری قزوین قرار دارد.
6101
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی اداره ورزش و جوانان پیاده روی زن و مرد شورای شهر شهرداری راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۲۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره غذا‌های ثبت ملی بافق

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، لیلی رنجبر با اعلام این خبر گفت: شهرداری بافق با مشارکت اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این شهرستان در نظر دارد در قالب هفتمین جشنواره نوروزی شهر بافق به منظور ترویج و معرفی غذا‌های بومی و ثبت ملی میراث ناملموس بافق، جشنواره‌ای در بین شهروندان برگزار کند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بافق با اشاره به اینکه تاکنون ۱۰ غذای بومی شهرستان بافق در آثار ناملموس کشور به ثبت رسیده است، اضافه کرد: در این جشنواره آبگوشت عدس سیاه، پلوتکی کماچ، کماچ گوشت توسط شرکت‌کنندگان پخت می‌شود.

وی افزود: شرکت‌کنندگان برای ثبت نام در این جشنواره تا سوم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ مهلت دارند و زمان برگزاری آن ششم فروردین‌ماه در محل پارک آبشار بافق است.

به گفته رنجبر به نفرات برتر این جشنواره، جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • همایش جایزه ملی شهریار به مناسبت روز شهردار 
  • نشست «اربعین؛ نقطه تعالی انصاراللهی مقاومت» برگزار می شود
  • همایش «مردان بی‌ادعا و زنان تاریخ‌ساز» در شیراز برگزار شد
  • برگزاری جشنواره غذا‌های ثبت ملی بافق
  • ۶۵ درصد شرکت‌کنندگان جشنواره هنری استقبال از بهار مشهدی هستند
  • همایش تجلیل از اعضای کنگره ملی ۱۲ هزار شهید استان تهران برگزار شد
  • با این روش عید چاق نمی‌شوید
  • برگزاری ویژه برنامه «آخرین لحظه، اولین پیمان» در ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • تجلیل از ۹۴ واحد تولیدی و صنفی کهگیلویه و بویراحمد
  • دیدار مسئولین با مردم غرب استان برگزار شد