Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- متأسفانه به خاطر بدشانسی در لیگ پیروزی نداشتیم اما باید طلسم نبردن ما مقابل تراکتورسازی شکسته شود.

شهاب گردان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره دیدار صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی در هفته نهم لیگ برتر اظهارداشت: در تعطیلات لیگ سعی کردیم روی نقاط ضعف‌مان کار کنیم و خودمان را به شرایط ایده‌آل برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه به خاطر بدشانسی در لیگ پیروزی نداشتیم اما باید طلسم نبردن ما مقابل تراکتورسازی شکسته شود.

وی افزود: هواداران صنعت نفت از ما انتظار زیادی دارند و در دیدار‌های اخیر در چند بازی باید برنده می‌شدیم، اما با بدشانسی این بردها تبدیل به تساوی شد. اگر بازی‌های صنعت را نگاه کرده باشید پی می‌برید که چقدر موقعیت‌سازی برای گلزنی می‌کنیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: هواداران باید از تیم‌شان حمایت کنند تا در ادامه لیگ بتوانیم نتایج دلخواه‌شان را کسب کنیم. ما تیم خوبی داریم و از لحاظ فنی در شرایط خوبی هم به سر می‌بریم، امیدوارم کسب بردهای ما هم از این هفته آغاز شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر صنعت نفت آبادان تراکتورسازی شهاب گردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۲۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!

الهلال عربستان در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین رفت و علی‌رغم کسب پیروزی ۲ بر یک، به‌دلیل شکست ۴-۲ بازی رفت از دور رقابت‌ها کنار رفت.

سیاوش یزدانی، مدافع سپاهان که در بازی برگشت تیمش مقابل الهلال از زمین اخراج شد و پس از آن در حرکتی غیرحرفه‌ای و مبتدیانه نتیجه یک - صفر را به هواداران رقیب نشان داد، پس از باخت دیشب الهلال در صفحه اینستاگرام این باشگاه کامنتی با همین نتیجه و چند ایموجی خنده گذاشت که باعث خشم هواداران شد.

 

منبع خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • (عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!
  • شکست طلسم 12 ماهه با گرامی (عکس)
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • دشمن برای موضوع حجاب برنامه داشته و نباید بدون برنامه مقابل این دشمن هنجارشکن قرار بگیریم
  • طلسم صادرات گاز به پاکستان شکسته خواهد شد؟​
  • در ژیمناستیک ایران طلسم‌شکنی کردم/ نیاز به حمایت بیشتری داریم
  • طلسم صادرات گاز به پاکستان شکسته خواهد شد؟
  • سرانجام تابوی بزرگ مورایس شکسته شد
  • پایان طلسم 177 روزه ربیعی و ذوب‌آهن!