Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- با ورود مدعی العموم و با تدابیر اندیشه شده و استفاده از امکانات داخلی شرکت تبریز کف، مراحل آماده سازی این شرکت را با استقراض یکصد و پنجاه میلیون تومان انجام و در نتیجه آن تعداد ۱۱۰ نفر از کارگران و پرسنل مجموعه دعوت به کار شدند.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان؛ پس از ابلاغ دستورالعمل پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی آیت الله آملی لاریجانی، پیگیری این سیاست در برنامه کاری روسای دادگستری‎ها و دادستان‌ها قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ماده ۱ این دستورالعمل اشاره شده که به‌منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌های قوه قضاییه جهت اجرای ابعاد حقوقی، قضایی سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در چارچوب مقررات و با لحاظ وظایف و اختیارات و صلاحیت‌های قانونی «ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه» تشکیل شود.


پس از تاکید رئیس قوه قضاییه مبنی بر تشکیل کارگروه در سطح استانی و پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، دادگستری‎های سراسر کشور با حمایت حقوقی و قضایی از فعالیت‌های اقتصادی مجاز، ساماندهی شعب تخصصی امور اقتصادی، احاله پرونده مراکز تولیدی به داوری و ... در صف مقدم پیگیری این سیاست قرار گرفتند.

در همین زمینه شرکت تبریز کف یکی از تولید کنندگان برتر و دارای برند معتبر با سوابق چند دهه در بین مصرف کنندگان مصالح ساختمانی و عمرانی در زمینه تولید انواع کاشی‌های کف، دیواری، سرامیک با بیش از ۲۸۰ نفر کارگر مشغول به کار و فعالیت بود.

در چند سال اخیر به دلیل مشکلات مالی، اقتصادی حاکم بر کشور، رکود بازار ساخت و ساز مسکن وسوء مدیریت دچار مشکل گردیده بود.

با توجه به معوقات حقوق چند ماهه کارگران و بلاتکلیفی آنها، مشکلات بازنشستگی کارگران، بدهی و معوقات بانکها، بیمه، گاز، برق و ... در نهایت در مهرماه ۱۳۹۴ عملا با تعطیلی و بیکاری کارگران مواجه گردید. در اسفند ۹۵ حکم ورشکستگی صادر و پرونده جهت انجام مراحل تصفیه به این اداره ارجاع گردید.

با تدابیر اندیشه شده و استفاده از نیرو و امکانات داخلی شرکت، اداره تصفیه مجددا مراحل آماده سازی شرکت را با استقراض یکصد و پنجاه میلیون تومان انجام و تعداد ۱۱۰ نفر از کارگران و پرسنل مجموعه دعوت به کار گردید.

با توجه به زمانبر بودن مراحل راه اندازی دوباره کوره‌های حرارتی، سرویس و رفع نواقص و ایرادات برای راه اندازی خطوط تولید در آینده نزدیک شاهد تولید دوباره محصولات این شرکت معتبر خواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی ورشکستگی شرکت راه اندازی خط تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۲۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول میزان پرداختی حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳

 به گزارش تابناک به نقل از همشهری، دامنه مزد قانونی کارگران در سال‌جاری از ۷ تا ۵۰ میلیون تومان تعیین شده است و کارگران بنا به وضعیت شغلی و خانوادگی، مشمول دریافت ارقام بالاتری به‌عنوان مزد مبنا و حداقل مزد خواهند بود.

 کارگران حداقل بگیر محروم از مزایا اندکی بیش از ۷ میلیون تومان دریافتی دارند و کارگران باسابقه، مدیران و متخصصان حوزه کارگری می‌توانند بنا به وضعیت اشتغال، تأهل، تعداد فرزند، سابقه اشتغال، سختی کار، مزد رتبه، فوق‌العاده‌های خاص و... تا ۷ برابر حداقل مزد یعنی حدود ۵۰ میلیون تومان مزد بگیرند. البته در بخش خصوصی، امکان پرداخت بیش از این رقم نیز وجود دارد و کارفرمایان این بخش باید ضمن اجرای مصوبه دستمزد نسبت به افزایش مزد و مزایا در قالب پیمان‌های دسته‌جمعی پس از تأیید وزارت کار اقدام کنند؛ اما سقف پرداختی به کارگران مشمول قانون کار شاغل در مؤسسات و نهاد‌های عمومی غیردولتی و شرکت‌های غیردولتی وابسته به صندوق‌های بیمه‌ای و بازنشستگی نمی‌تواند بیش از ۵۰میلیون تومان باشد.

دیگر خبرها

  • جدول میزان پرداختی حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳
  • بهره برداری فاز توسعه یک شرکت شیمیایی/۳ بازدید انجام شد
  • بررسی موانع آغاز به کار واحدهای جدید استحصال یُد در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان
  • برنامه ریزی شركت نفت و گاز كارون برای تحقق شعار سال
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • اجراي موفقیت‌آمیز ۲ هزار و ۲۰۰ كیلومتر توپكرانی در نفت و گاز گچساران
  • برنامه ریزی شرکت نفت و گاز کارون برای تحقق شعار سال
  • برنامه های مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده در سال ۱۴۰۳
  • مسائل کوچک نباید منجر به اختلال در چرخه تولید شرکت‌های صنعتی و تولیدی شوش شود
  • دستگاه قضایی پیشران حمایت از تولید و اشتغال در استان تهران است