Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان پس از کسب عنوان هفتمی کاروان ورزش ایران در سومین دوره بازی‌های المپیک ۲۰۱۸ جوانان در بوینس آیرس آرژانتین، پیامی صادر کرد.
در بخشی از این پیام آمده است؛ "قهرمانان ارزنده و اخلاق مدار ورزش ایران اسلامی در المپیک جوانان حماسه خلق کردند، تا برگی زرین را بر صفحه تاریخ ورزش ایران بیافزایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرزندان غیور ایران با تلاشی بی نظیر و درخشان و با کسب افتخاراتی ارزشمند به عنوان ارزشمند هفتمی بازی‌های المپیک جوانان دست یافتند و با جهشی بسیار قابل توجه و صعود ۱۷ پله‌ای نسبت به دوره گذشته، شادی را بر دل میلیون‌ها ایرانی میهمان و افقی روشن در برابر دیدگان جهان از آینده ورزش این سرزمین ترسیم کردند. حال همگان می‌دانند در برابر خواست دختران و پسران ایران زمین، هیچ سدی یارای مقاومت نیست و هر تنگنایی آن‌ها را مقاوم‌تر و مصمم‌تر در مسیر پیروزی قرارمی دهد.
ضمن قدر شناسی از تمامی ملی پوشان، کادر فنی، مربیان و تمام کسانی که در آماده سازی کاروان ورزشی کشورمان در این رویداد بزرگ سهم داشته، از خداوند متعال صحت، سلامتی و موفقیت تمام قهرمانان این سرزمین را خواستارم."

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان وزیر ورزش مسعود سلطانی فر المپیک جوانان بازیهای المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۲۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند

وزیر ورزش و جوانان دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا بین تیم‌های ایران و تایلند را از نزدیک تماشا خواهد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امشب به بانکوک تایلند سفر می‌کند تا فردا تماشاگر دیدار فینال مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا 2024 بین ایران و تایلند باشد.

هاشمی پس از دیدار با ملی‌پوشان فوتسال ایران و حضور در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا، بامداد دوشنبه به تهران بازخواهد گشت.

دیدار فینال تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند ساعت 14:30 فردا (یکشنبه) در بانکوک برگزار خواهد شد و میزبان قطعا سالن مسابقه را از تماشاگر پر خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی ملی‌پوش تیم دوومیدانی ایران
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران