Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار وان با حضور در شهرستان خوی واقع در شمال غرب ایران در خصوص موضوعات امنیتی، گردشگری و تجارت با مقامات ایرانی گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا،‌ جلسه تامین امنیت مرزی بین ترکیه و ایران با حضور مراد زورلواوغلو، استاندار وان و سرهنگ امامعلی خدایی‌فر، فرمانده گذرگاه مرزی "رازی" برگزار شد.

بر اساس گزارش خبرگزاری آناتولی در پایان این جلسه که در خصوص حوادث تروریستی، قاچاق انسان، انواع دیگر قاچاق و امنیت مرزها برگزار شد، تفاهم‌نامه همکاری بین دو کشور امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار وان پس از این جلسه در شهرستان خوی استان آذربایجان‌غربی مهمان اعضای شورای شهر این شهرستان بود و با آنها درباره توسعه فعالیت‌های گردشگری و بازرگانی به گفت‌وگو پرداخت.

زورلواوغلو در این دیدار با اشاره به اشتراکات فرهنگی میان ترکیه و ایران گفت: دو کشور ظرفیت‌های بزرگی برای توسعه گردشگری و تجارت دارند. باید از این ظرفیت نهایت استفاده را کرد، شاید خواهرخواندگی میان وان و خوی قدم مثبتی در این خصوص باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام ایران و ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۲۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی | تصمیم نهایی در خصوص افشین قطبی

به گزارش همشهری آنلاین امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی که در ترکیه به سر می‌برد، با وینچنزو مونتلا، سرمربی ایتالیایی تیم ملی ترکیه ملاقات کرد. در این دیدار موضوع برگزاری بازی دوستانه تیم‌های ملی ایران و ترکیه پیشنهاد شد که این پیشنهاد با استقبال مونتلا روبه‌رو شد. این درحالی است که تقویم تیم ملی در فیفادی سال جاری به بازی‌های رسمی این تیم در مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ اختصاص پیدا کرده و فرصتی برای شاگردان قلعه‌نویی برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی باقی نمی‌ماند.

بر همین اساس قرار است دیدار دو تیم ملی ایران و ترکیه بعد از هماهنگی فدراسیون‌های فوتبال دو کشور به احتمال بسیار زیاد در سال ۱۴۰۴ برگزار شود. این درحالی است که پیش از این نیز امیر قلعه‌نویی در سفر به عربستان در دیدار با همتای خود مانچینی برای برگزاری دیدار با سعودی‌ها برای سال ۱۴۰۴ توافق کرده بود. همچنین درباره سرنوشت همکاری افشین قطبی با تیم ملی قرار است پس از بازگشت قلعه‌نویی از ترکیه، در این مورد تصمیم‌گیری لازم و نهایی به عمل بیاید. قلعه‌نویی اوایل هفته آینده به تهران باز خواهد گشت.

کد خبر 845336 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران ویژه ورزشی امیر قلعه‌ نویی

دیگر خبرها

  • نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاکدشت برگزار شد
  • اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • امکانات زیرساختی طرح‌های حمایتی مسکن سریع‌تر تامین شود
  • فسخ یکطرفه قراداد تامین آب منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم خلاف قوانین است/چوب لای چرخ صنعت نگذارید
  • آموزش مدیریت چرای دام در خاتم
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی | تصمیم نهایی در خصوص افشین قطبی
  • برگزاری نخستین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • نایین پیشانی تامین کننده امنیت مرکز استان و کشور است
  • ارتش نقش بسزایی در تأمین امنیت پایدار منطقه دارد
  • جشنواره طبخ ماهی قزل‌آلا در ماهنشان برگزار می‌شود