Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص پوشش امدادی اربعین حسینی به زائران پاکستانی از تاریخ ۲۲ تا ۲۶ مهر سال جاری اظهار کرد: تاکنون به ۳۹۹ نفر امدادرسانی شده است و ۱۴۷ نفر خدمات سرپایی دریافت کردند.

وی با اشاره به برپایی ۴۲ دستگاه چادر در پایانه مرزی میرجاوه افزود: همچنین در این مدت ۲۵۲ نفر اسکان یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمی در خصوص امدادرسانی به زائرین اربعین در سایر مرزها افزود: در سه مرز مهران، شلمچه و چزابه در مجموع به ۲ هزار و ۷۵۶ تن امدادرسانی شده است و هزار و ۷۷۷ نفر خدمات سرپایی دریافت کردند.

رئیس سازمان امداد ونجات با اشاره به اسکان ۳۸ نفر در این مدت، ادامه داد: ۹۲۷ نفر خدمات پزشکی شامل تست فشار و قندخون دریافت کردند همچنین ۱۴ نفر برای دریافت ادامه روند درمان به مراکز درمانی منتقل شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۲۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرپرست شبکه بهداشت و درمان بوانات گفت: به مناسبت هفته سلامت ، بسیج جامعه پزشکی با حضور در روستای جوی سفید شهرستان بوانات به  ۲۰۰ بیمار خدمات پزشکی و پرستاری رایگان ارائه کردند.

حامد طباطبایی افزود: بیماران در زمینه های اطفال، قلب، داخلی، مشاوره روانپزشکی، مشاوره تغذیه، پرستاری و دارویی در این روستا ویزیت شدند.
وی بیان کرد: این اردو با همکاری فرمانداری و اداره های هلال احمر، آموزش و پرورش، دهیاری و شورای اسلامی روستای جوی سفید و مدرسه امام حسن مجتبی این روستا برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران