Web Analytics Made Easy - Statcounter

باکو - ایرنا – سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو، از مسمومیت کارکنان یک کشتی باری ایرانی در دریای خزر خبر داد و گفت: سه تن از 12 پرسنل این کشتی باربری به دلیل مسمومیت جان باختند .

«جواد جهانگیر زاده » روز جمعه ، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: کارکنان مسموم این کشتی باری « ناز مهر » با کمک نیروهای مرزبانی جمهوری آذربایجان به بیمارستانی در باکو منتقل شدند اما ، در حین انتقال سه تن از آنها جان خود را از دست دادند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تمام کارکنان کشتی به غیر از کاپیتان آن که تبعه اوکراین است ، ایرانی هستند.
جهانگیر زاده گفت : کشتی باربری « ناز مهر» که حامل غله بود در بخش مرکزی دریای خزر در مسیر بندر آکتائو – بندر حوسان حرکت می کرد .
آکتائو یکی از بنادر کشور قزاقستان و حوسان بندری در حومه باکو پایتخت جمهوری آذربایجان است .
به گفته سفیر ایران در باکو، هشت تن دیگر از کارکنان این کشتی باربری به بیمارستان منتقل و در بخش سم شناسی کلینیک شماره یک باکو بستری شدند .
جهانگیرزاده افزود: علت بروز مسمومیت کارکنان این کشتی در دست بررسی است و قرار است تیم کارشناسی از سوی سازمان بنادر و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به باکو اعزام شود.
وی اظهار داشت : از ساعات اولیه گزارش حادثه کنسول جمهوری اسلامی ایران در باکو و اعضای سفارت به بیمارستان اعزام شده اند.
وی در مورد نحوه وقوع حادثه گفت: کشتی باری «ناز مهر» روز چهارشنبه از بندر آکتائو قزاقستان راه افتاده ،ساعت هشت شب پنجشنبه مسمومیت کارکنان کشتی گزارش شد که با هماهنگی نیروهای مرزبانی آذربایجان ، کارکنان کشتی ساعت 12 نیمه شب به بیمارستانی در باکو منتقل شدند.
عدالت دادش اف مسئول کلینیک شماره یک باکو در مورد وضعیت کارکنان این کشتی گفت : در حال حاضر درمان افراد بستری شده در این کلینیک ادامه دارد، وضع مزاجی چهار تن از آنها سنگین و وضعیت چهار نفر دیگر رضایت بخش است.
خاورم ** 337** 1579

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی جمهوری آذربایجان جان باختن سه نفر کشتی باری ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۲۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افسوس سفیر ایران در باکو از فرصت‌سوزی برخی کشورهای عربی - اسلامی

سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان در پی پاسخ ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی ابراز کرد؛ حیف که برخی کشورهای عربی- اسلامی جرات استفاده از فرصت تاریخی که ایران ایجاد کرده را برای جبران شکست‌های تحفیرآمیزشان ندارند.

به گزارش ایسنا، سید عباس موسوی، سفیر کشورمان در باکو در شبکه ایکس نوشت: « اگر در جنگ‌های ۱۹۴۸، ۱۹۵۶، ۱۹۶۷ و ۱۹۷۳ میان اعراب و رژیم اسرائیل، "جمهوری اسلامی ایران" داشتیم، اکنون فلسطین و قبله اول مسلمین در آغوش مسلمانان بود. حیف که برخی کشورهای عربی- اسلامی جرات استفاده از فرصت تاریخی که ایران ایجاد کرده را برای جبران شکست‌های تحقیرآمیزشان ندارند. 

شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی ده‌ها فروند موشک و پهپاد شلیک کرد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پاسخ ایران به بازی تازه سفیر رژیم صهیونیستی در باکو
  • پاسخ سفیر ایران به بازی تازه سفیر رژیم صهیونیستی در باکو
  • گفتگوی وزرای خارجه ایران و روسیه درباره یک تبعه روس
  • روایت داور ایرانی از کشتی جنجالی چامیزو و بایراموف در باکو
  • در چه صورت با مصرف قهوه مسموم می‌شویم؟
  • ۶ نهاوندی با مصرف قارچ سمّی مسموم شدند
  • پیام توقیف کشتی باری توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • افسوس سفیر ایران در باکو از فرصت‌سوزی برخی کشورهای عربی - اسلامی
  • درخواست کاخ سفید از ایرانی برای آزادی کشتی توقیف شده
  • اولین واکنش کاخ سفید به توقیف کشتی صهیونیستی