Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@03:35:43 GMT

ثروتمندان جهان در هر ساعت چه قدر درآمد دارند؟

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۲۸۰۵

ثروتمندان جهان در هر ساعت چه قدر درآمد دارند؟

برخی از ثروتمندترین افراد جهان در هر ساعت درآمدی بیشتر از درآمد مردم جهان در کل زندگیشان دارند.

به گزارش ایسنا به نقل از بیزینس اینسایدر، نگاهی به درآمد ثروتمندترین افراد جهان از مدیران عامل شرکت‌های بزرگ فناوری گرفته تا ورزشکاران و هنرمندان نشان می دهد که درآمد این افراد در هر ساعت، از پولی که مردم عادی در تمام زندگی‌شان دیده اند بیشتر است!

این فهرست بر مبنای ثروت خالص ثروتمندترین افراد سال ۲۰۱۸ و بازیگرانی که بیشترین دستمزد را می‌گیرند تهیه شده است و سپس با تقسیم ثروت این افراد بر عدد ۸۷۶۰ که برابر با تعداد ساعت ها در طول یک ساعت است، درآمد این افراد در هر ساعت محاسبه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این مبنا، جف بزوس- مدیرعامل آمازون و ثروتمندترین فرد جهان - در هر ساعت ۴ میلیون و ۴۷۴ هزار و ۸۸۵ دلار درآمد دارد! پس از بزوس، مارک زاکربرگ- مدیرعامل فیس بوک - با درآمد ۱میلیون و ۷۱۲هزار و ۳۲۸ دلار در هر ساعت و الیس والتون- مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره والمارت - با ۱میلیون و ۳۹۲هزار و ۶۹۴ دلار درآمد در هر ساعت، افرادی هستند که درآمدی بالای ۱ میلیون دلار در هر ساعت دارند.

پس از این سه نفر، وارن بافت- مشهورترین معامله گر بازار سهام جهان - با ۹۵۸هزار و ۹۰۴ دلار درآمد در هر ساعت و لری پیج- مدیرعامل شرکت الفابت - با ۹۲۴هزار و ۶۵۷ دلار در هر ساعت قرار دارند. ایلان ماسک- مدیرعامل گروه تسلا - با ۶۸۴هزار و ۹۳۱ دلار درآمد و بیل گیتس- مدیرعامل مایکروسافت - با ۴۵۶هزار و ۶۲۱ دلار در هر ساعت در رده‌های بعدی جای گرفته اند.

جک دورسی- مدیرعامل توئیتر - و مگ ویتمن- مدیرعامل نیو تی‌وی -، به ترتیب ساعتی ۲۰۵هزار و ۴۷۹ دلار و ۱۰۲هزار و ۷۳۹ دلار در هر ساعت درآمد دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام ثروتمندان جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۲۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس

ایسنا/البرز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب البرز از آغاز عملیات لوله گذاری داکتیل قطر۵۰۰ میلیمتر در خروجی مخزن جهان نما، جهت اتصال به زون p فردیس خبر داد.

حمیدرضا نامداری افزود: تحقق این مهم به صورت مستقیم در بهبود آبرسانی به شهروندان فردیس به ویژه در محدوده شهرک وحدت، منظریه، انبار نفت و رزکان نو با افزایش ظرفیت تولید آب در تابستان سال جاری اثربخش خواهد بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از آبفای البرز، نامداری در ادامه بیان کرد: اجرای خط انتقال آب از مخزن منطقه جهان نما به فردیس به طول ۵۴۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال تا خرداد سال جاری به اتمام می رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز در پایان تاکید کرد: اصلاح، توسعه و بهبود زیرساخت های فنی و مهندسی به منظور مدیریت منابع آب و دفع بهداشتی فاضلاب در اولویت اقدامات مجموعه در راستای گذر هرچه بهتر از تابستان سال جاری و ایجاد شرایط مطلوب برای شهروندان قرار گرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امام جعفر صادق (ع)؛ شخصیت مهم در جهان اسلام و مکتب شیعه
  • اولین زیان غول گاز روسیه در ربع قرن گذشته
  • باورنکردنی؛ اجاره این خانه‌ها در تهران به دلار است
  • کاهش فروش آیفون در چین و افت درآمد سالانه اپل
  • درآمد ترکمنستان از فروش گاز به چین از روسیه بیشتر شد
  • کاهش فروش آیفون در چین همزمان با شدیدترین افت درآمد سالانه اپل
  • تغییرات آب و هوایی میانگین درآمد مردم جهان را کاهش می‌دهد
  • اظهار نظر یک نماینده؛ سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها ۸.۳ میلیارد دلار به کشور ضرر می‌زند
  • افزایش ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس