Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید روح پرور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 13 تیم از استانهای مختلف در مرحله دوم لیگ دوچرخه سواری بانوان از 25 مهر به مدت 2 روز در پیست مجموعه ورزشی آزادی با هم رقابت کردند که 2 تیم آسمان آبی و شهرداری طرقبه از استان خراسان رضوی در این مسابقات حضور داشتند.
وی با بیان اینکه تیم دوچرخه سواری آسمان آبی مقام سوم تیم اسپرینت بزرگسالان و 2 مدال را کسب کرد اظهار داشت: تیم شهرداری طرقبه هم مقام دوم رشته تیم اسپرینت جوانان کشور و 2 مدال را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: پارمیدا نیک فر از تیم دوچرخه سواری شهرداری طرقبه نیز 2 مدال نقره در ماده اسکرچ و دور امتیازی جوانان را به دست آورد.
روح پرور افزود: در این مسابقات زینب واله و یاسمن مدنی برای تیم آسمان آبی و پارمیدا نیک فر و سحر خواجویان برای تیم شهرداری طرقبه رکاب زدند.
7507 / 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استان خراسان رضوی دوچرخه سواری زینب مجموعه ورزشی آزادی مشهد راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۲۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راننده خودرو سبب مرگ پاکبان شد

یک منبع کارگری در استان گلستان از مرگ یک کارگر خدماتی شهرداری «گرگان» بر اثر حادثه تصادف خبر داد.

به گزارش ایلنا، او با بیان اینکه پاکبان جان‌باخته «رضا خمر» ۳۳ سال سن داشت و متاهل بود، گفت: وی تحت مسئولیت یک شرکت پیمانکاری در بخش خدمات شهرداری گرگان کار می‌کرد که متاسفانه بر اثر شدت ضربه وارده یک خودرو سواری جان خود را از دست می‌دهد.

از قرار معلوم؛ راننده خودرو سواری به دلیل خواب آلودگی با سرعت زیاد به آقای «خمر» برخورد کرده است.

دیگر خبرها

  • معلم خوزستانی نمونه کشوری شد
  • راننده خودرو سبب مرگ پاکبان شد
  • تعیین حریم مشهد با طرقبه شاندیز در انتظار ابلاغ وزارت کشور
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد