Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@06:05:07 GMT

وجود80چاه دارای نیترات بالادرجنوب‌تهران

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۲۸۹۰

حدود ۷۰ تا ۸۰ چاه آب دارای نیترات بالا در جنوب تهران وجود دارد اما به هیچ وجه از آنها استفاده نمی شود. ناطقان: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بیان اینکه سالهاست که حدود ۷۰ تا ۸۰ چاه آب دارای نیترات بالا در جنوب تهران وجود دارد اما به هیچ وجه از آنها استفاده نمی شود گفت:آب چاه‌های جنوب تهران که نیترات دارند وارد مدار نمی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمد رضا بختیاری در خصوص اینکه گفته می شود برخی چاه های جنوب تهران چون نیترات دارند باعث کاهش کیفیت آب شرب تهران می‌شوند گفت: کیفیت آب شرب تهران کاملاً سالم است و مشکلی نداریم اما در جنوب تهران چاه‌هایی وجود دارد که این چاه‌ها آلودگی دارند اما برای اینکه در پیک تابستان از آنها استفاده نکنیم کاهش فشار آب می‌دهیم تا این چاه‌ها را وارد مدار نکنیم.

*برخی از چاه‌ها که نیترات بالایی دارند به هیچ وجه آنها را وارد مدار نمی‌کنیم

وی افزود: نیترات برخی از چاه‌های تهران پایین است و با اختلاط آن این مشکل را برطرف می‌کنیم اما برخی از چاه‌ها که نیترات بالایی دارند به هیچ وجه آنها را وارد مدار نمی‌کنیم و طبق آزمایش‌های روزانه صورت گرفته معتقد هستیم که شهر تهران دارای آب کاملا سالمی است.

*۸۰ چاه دارای نیترات بالا سالهاست که در تهران از آنها استفاده نمی شود

بختیاری در پاسخ به این سوال که تعداد چاه‌های دارای نیترات بالای در تهران چه میزان است، گفت: به هر حال چاه‌هایی که نیترات بالایی داشته باشند وارد مدار نمی شوند اما تعداد آنها ۷۰ تا ۸۰ است؛ البته ۱۰ سال است که این چاه‌ها به هیچ عنوان وارد مدار نشده‌اند. منبع: فارس برچسب ها: نیترات ، چاه آب ، جنوب تهران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نیترات چاه آب جنوب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۲۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در تهران

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از پلمب ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در تهران خبر داد.

به گزارش تسنیم، وی با ابراز اینکه «ما هشت هزار ظرفیت برای معتادان متجاهر داشتیم»، خاطرنشان کرد: ۲۱ هزار و ۲۰۰ نفر در مراکز ماده ۱۶ حضور دارند و چهار هزار ظرفیت خالی داریم، ۱۲ هزار و ۲۰۰ ظرفیت ایجاد شد که اگر ایجاد نمی‌شد این افراد کف خیابان‌ها بودند.

احمدی صدر با اشاره به ایجاد ۱۶ هزار ظرفیت با احتساب چهار هزار ظرفیت خالی، تصریح کرد: یکی از بهانه‌های افراد دارای منع پذیرش شامل افراد دارای صغر و کبر سن، اعصاب و روان، بیماران عفونی و دارای زخم باز و ترنس‌ها و دیگر افراد بود که ما پذیرش تمام این افراد را انجام دادیم.

وی با اظهار اینکه "جمعیت این افراد به ۵ تا ۷ هزار نفر می‌رسد. "، ادامه داد: اگر ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در محدوده بازار، هرندی و دروازه غار پلمب نمی‌شد، ۱۲ هزار نفر را دستگیر می‌کردیم که بعد از آزادی مجدداً به این ۴۵۲ خانه بازمی‌گشتند. بیش از ۳۸۰ خانه برای این افراد ناامن و بلوک‌کشی شده است. ۸۲ کُلُنی که محل تجمع ۵۰ تا ۳۰۰ نفره بود، دیگر امروز وجود ندارد. ۱۸۲ کلنی با جمعیت تا ۵۰ نفر داشتیم که جمع‌آوری شدند.

احمدی صدر با اعلام اینکه در خلازیر، میدان محمدیه، راه‌آهن و محدوده‌هایی از این قبیل مردم نمی‌توانستند تردد کنند، گفت: با اقدامات صورت‌گرفته معتادان از این محدوده‌ها جمع‌آوری شده‌اند.

وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی در ساماندهی کودکان کار و خیابان وارد شد، اضافه کرد: این موضوع مطرح شد که جمع‌آوری وظیفه پلیس است و پلیس گفت خودرو ندارد و شهرداری خودرو در اختیار قرار دهد به‌طوری که ما ۲۵ دستگاه خودرو در اختیار قرار دادیم.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با ابراز اینکه "یک ساختمان سه‌طبقه برای غربالگری کودکان کار اختصاص دادیم. "، یادآور شد: ما ظرفیتی ایجاد کردیم که خانواده‌های اتباع در آن فضا بخوابند و رد مرز شوند، حتی اتوبوس نیز برای انتقال این افراد اختصاص دادیم. ما خودرو، امکانات، تجهیزات، پول و... را اختصاص دادیم و اگر کاری انجام ندادیم، بگویید.

دیگر خبرها

  • مراقب مسمومیت با این نوع هندوانه‌ها باشید
  • فردا جمعه سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود
  • پلمب ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در تهران
  • هشت‌هزار مگاوات برق برای جبران ناترازی وارد مدار شده است
  • آسیب وارده به کارخانه آب‌شیرین‌کن چابهار - کنارک برطرف شد
  • مراقب مسمومیت با این نوع هندوانه‌ها باشید/ چطور هندوانه غیرسالم را تشخیص بدهیم؟
  • ۶۰۰ هزار مترمکعب تصفیه خانه وارد مدار شد/آبرسانی به ۵۰۰۰ روستا
  • بیمه رایگان مادران دارای سه فرزند در استان تهران
  • تشدید باران در استان/پایه برق‌های آسیب‌دیده وارد مدار شدند
  • بارندگی شدید به تأسیسات جنوب استان بوشهر خسارت زد