Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-05@16:28:06 GMT

اطمینان ستاره‌ی هلندی بایرن مونیخ به تیمش

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۲۹۱۸

به گزارش وانانیوز،  با وجود ناکامی‌های اخیر بایرن، آرین روبن وینگر کهنه‌کار هلندی این تیم معتقد است بایرن خیلی زود از این دوره عبور خواهد کرد و دوباره در مسیر صحیح قدم برخواهد داشت. خود روبن در فصل جاری شروع خیلی خوبی داشت و در سه بازی اول بایرن سه گل به ثمر رساند. روبن در جریان تساوی ۱-۱ بایرن مقابل آژاکس هم پاس گل تیمش را داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




روبن در گفتگو با نشریه‌ی آلمانی کیکر اعلام کرد اطمینان دارد که بایرن بعد از شکست سنگین ۳-۰ مقابل مونشن‌گلادباخ خیلی زود به روز‌های اوج خود بازخواهد گشت و این تیم در گذشته هم روز‌های بحرانی مشابهی را پشت سر گذاشته است.


روبن در این گفتگو گفت:" من در ۹ سالی که در بایرن بوده‌ام فقط یک بار بحرانی مثل این را به خاطر می‌آورم، آن هم زمانی که در سال ۲۰۱۴ مقابل رئال مادرید ۴-۰ باخته بودیم. این شرایط بایرن همان چیزی است که همه آرزویش را داشتند. تا همین چند سال پیش کلیشه‌ای رایج بود که می‌گفت: بایرن یک تیم خسته‌کننده است و بازی‌هایش کسالت‌آور است".


ولی روبن می‌گوید بایرن مونیخ از چنان عمق و کیفیتی برخوردار است که براحتی می‌تواند مسیر حرکت خود را تصحیح کرده و به مسیر صحیح برگردد. او به کیکر گفت:" ما باید آرامش ذهنی خودمان را بدست بیاوریم و وقتی در زمین هستیم از بازی کنار هم لذت ببریم. وقتی به چند بازی که نتوانسته‌ایم خوب نتیجه بگیریم بیش از حد اهمیت داده می‌شود، خودمان با دست خودمان تیم را وارد بحران می‌کنیم. من کاملاً مطمئن هستم که علت وضعیتی که الان در بایرن می‌بینیم جزئیات کوچکی از قبیل: همین‌ها است".


با اینکه خبر‌هایی مبنی بر ناراحتی روبن از کادر فنی بایرن مونیخ منتشر شده بود، ولی او در این مصاحبه با حمایت از نیکو کوواچ به کیکر گفت:" کوواچ به دنبال راه‌هایی می‌گردد که بتوانیم بهتر فوتبال بازی کنیم. ما به چند برد پیاپی احتیاج داریم و این روز‌ها برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنیم. امیدوارم همه‌ی بازیکنانی که برای بازی‌های ملی رفته‌اند سالم و سلامت برگردند. ما وقت زیادی نداریم و باید هر چه زودتر با حضور همه‌ی بازیکنان بایرن تمرین‌ها را از سر بگیریم".

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۲۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد

مدافع ۳۰ ساله بایرن مونیخ در بازی برگشت با رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا غایب خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل گوئریرو که در جریان شکست 3 بر یک شب گذشته (شنبه) بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت در هفته سی‌ودوم بوندس‌لیگای آلمان دچار مصدومیت شد و در دقیقه 17 جای خود را به لئون گورتسکا داد، به نظر می‌رسد نمی‌تواند در بازی‌های باقیمانده فصل جاری برای باواریایی‌ها به میدان برود.

باشگاه بایرن مونیخ با انتشار بیانیه‌ای در تشریح آخرین وضعیت مدافع چپ خود اعلام کرد؛ رافائل گوئریرو از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت رباط و کپسول شده است و در بازی‌های پیش رو غایب خواهد بود.

مدیر ورزشی بایرن مونیخ: ماندن توخل غیرممکن است

به این ترتیب این مدافع پرتغالی به طور حتم بازی برگشت با رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد. شاگردان توخل در حالی چهارشنبه شب در برنابئو به مصاف رئال می‌روند که در بازی رفت به تساوی 2-2 مقابل این تیم دست یافتند.

بایرن پس از بازی با رئال مادرید، تنها دو بازی دیگر در بوندس‌لیگا مقابل تیم‌های ولفسبورگ و هوفنهایم خواهد داشت و پرونده این فصل برای‌شان بسته خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هالند با گواردیولا دعوا داشت، نه داور!
  • گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد
  • رئال با ۳گل برد، بایرن با ۳گل باخت!
  • تاکید رئیس بایرن: توخل فصل بعد نیست
  • خلاصه بازی اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ (بوندس لیگا آلمان 2023/24)
  • (ویدئو) خلاصه بازی اشتوتگارت ۳ - ۱ بایرن مونیخ؛ افتضاح قبل از بازی با رئال مادرید
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت + فیلم
  • تلاش ستاره قرمز‌ها برای رسیدن به پرسپولیس
  • تلاش ستاره قرمزها برای رسیدن به پرسپولیس
  • نگرانی بارسا: ستاره بایرن پولکی است!