Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@17:24:41 GMT

مرداب «استمفوردبریج» در انتظار آقای خاص

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۲۹۲۹

مرداب «استمفوردبریج» در انتظار آقای خاص

تهران- ایرنا- سرمربی پرتغالی منچستریونایتد که فاصله چندانی با از دست دادن شغل خود ندارد، عصر شنبه باید تیمش را برای رهایی از مرداب «استمفوردبریج» در دیدار سخت برابر چلسی هدایت کند.

به گزارش ایرنا؛ لیگ برتر باشگاه های انگلیس پس از یک هفته تعطیلی به دلیل برگزاری دیدارهای ملی، از فردا (شنبه) آغاز می شود تا بازی های هفته نهم برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در نخستین و حساسترین دیدار این هفته، آبی پوشان چلسی که در فصل جاری با هدایت «مائوریسو ساری» مربی ایتالیایی در فرم ایده آلی هستند و از مدعیان قهرمانی محسوب می شوند در ورزشگاه «استمفورد بریج» از منچستریونایتد پذیرایی خواهند کرد.
چلسی هم اکنون با 20 امتیاز در رتبه دوم جدول لیگ برتر جزیره قرار دارد. منچسترسیتی و لیورپول نیز همین تعداد امتیاز اندوخته دارند و در واقع این سه تیم مطرح از حالا مثلث مدعیان قهرمانی را تشکیل داده اند.
منچستریونایتد در سومین فصل حضور «خوزه مورینیو» به عنوان سرمربی، بدترین وضعیت را تجربه می کند و آنها با 13 امتیاز در جایگاه هشتم هستند.
در هفته های اخیر بارها اخباری مبنی بر قطع همکاری خانواده «گلیزر» مالکان آمریکایی باشگاه منچستریونایتد با مورینیو منتشر شده است، اما پیروزی ثانیه های پایانی هفته قبل شیاطین سرخ برابر نیوکاسل این پروژه را فعلا متوقف کرده است.
با این حال رسانه های انگلیسی بر این باور هستند که چنانچه مورینیو نتواند در دیدار عصر فردا که از ساعت 15 آغاز می شود، تیمش را به سلامت از لندن خارج نکند، دیگر جایی در جمع یونایتدها نخواهد داشت.
این دیدار در حالی برگزار می شود که مورینیو سابقه حضور درخشانی در چلسی دارد و در سال های گذشته این باشگاه متمول لندنی را سه مرتبه به قهرمانی در لیگ برتر رساند.
**برنامه دیدارهای هفته نهم لیگ برتز جزیره:
*شنبه
چلسی - منچستریونایتد / ساعت 15
بورنموث - ساوتهمپتون / ساعت 17:30
کاردیف - فولهام / ساعت 17:30
منچسترسیتی - برنلی / ساعت 17:30
نیوکاسل - برایتون / ساعت 17:30
وستهام - تاتنهام / ساعت 17:30
ولورهمپتون - واتفورد / ساعت 17:30
هادرسفیلد - لیورپول / ساعت 20

*یکشنبه
اورتون - کریستال پالاس / ساعت 18:30

*دوشنبه
آرسنال - لسترسیتی / ساعت 22:30
ورزشی**3783**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ برتر انگليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۲۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو

منچستریونایتد در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس برابر شفیلدیونایتد به پیروزی رسید.

به گزارش مشرق، در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های منچستریونایتد و شفیلدیونایتد از ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه‌شب به مصاف هم رفتند.

منچستر که در ۴ هفته اخیر با سه مساوی و یک شکست از جاده برد خارج شده بود، در این بازی خانگی برای تیم قعرنشین لیگ جزیره به دنبال سه امتیاز بود و در پایان با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری رسید.

مسابقه با یک شوک برای منچستر در خانه آغاز شد و جیدن بوگل در دقیقه ۳۵، شفیلد را پیش انداخت، با این حال هری مگوایر در دقیقه ۴۲ گل تساوی یونایتد را به ثمر رساند. نیمه اول با تساوی یک - یک دو تیم به پایان رسید.

در نیمه دوم شفیلد توسط بن بریرتون در دقیقه ۵۰، دو بر یک بار دیگر پیش افتاد. البته این پایان کار نبود و برونو فرناندز، ستاره پرتغالی یونایتد در دقیقه ۶۱ از روی نقطه پنالتی گل دوم و مساوی منچستر را به ثمر رساند.

در ادامه تلاش منچستر برای پیروزی در خانه بیشتر شد و فرناندز در دقیقه ۸۱ با یک شوت دیدنی گل سوم یونایتد را وارد دروازه شفیلد کرد تا برای اولین بار در این مسابقه شیاطین سرخ دست برتر را در مسابقه داشته باشند. راسموس هویلوند در دقیقه ۸۵ گل چهارم منچستر را به نام خودش ثبت کرد تا خیال اریک تن‌هاخ از برد راحت شود.

در نهایت منچستریونایتد توانست با نتیجه ۴ بر ۲ شفیلدیونایتد را شکست دهد و پس از ۴ هفته رنگ پیروزی را ببیند. منچستر با این برد ۵۳ امتیازی شد و به رده ششم جدول رسید.

شفیلد هم با ۱۶ امتیاز در رده بیستم و آخر جدول باقی ماند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • هفته‌ جذاب در انتظار لژیونرها؛ ۹۰ دقیقه سرنوشت‌ساز طارمی و آزمون
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • با ۲٫۵ ساعت انتظار، الماس خودتان را بسازید
  • جان تری: تلاش فرگوسن برای انتقالم باورنکردنی بود اما من عاشق چلسی شده بودم
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم
  • منچستریونایتد - شفیلدیونایتد؛ ترکیب رسمی
  • ساعت بازی منچستریونایتد و شفیلدیونایتد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • فیلم/ خلاصه دیدار آرسنال ۵ - چلسی صفر