Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@14:57:01 GMT

بالگرد آمریکایی بر روی ناوهواپیمابر سقوط کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۲۹۳۳

بالگرد آمریکایی بر روی ناوهواپیمابر سقوط کرد

تهران – ایرنا – خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد: یک فروند بالگرد متعلق به نیروی دریایی آمریکا بر روی عرشه ناو هواپیما بر 'یو.اس.اس رونالد ریگان' (USS Ronald Reagan)سقوط کرده است.

به گزارش روز جمعه ایرنا، آسوشیتدپرس با انتشار این خبر از مبداء توکیو افزود: ناوگان هفتم نیروی دریایی آمریکا در مورد این سانحه اعلام کرد،این بالگرد از نوع 'ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اچ-60' (MH-60 Seahawk ) بود که اندکی پس از برخاستن از عرشه این ناو هواپیمابر سقوط کرد.
بنابراین گزارش، درهنگام وقوع این سانحه که امروز (جمعه )رخ داد، ناو هواپیمابر یو.اس.اس رونالد ریگان درنزدیکی سواحل فیلیپین قرار داشت که سرگرم انجام عملیات معمول خود بود.
آسوشیتدپرس افزود:نیروی دریایی آمریکایی به شمار مجروحان این سانحه اشاره ای نکرد و تنها اعلام کرد،تمامی ملوانانی که در معرض این حادثه قرار داشتند در شرایط پایدار بوده و هیچ یک از مجروحان با تهدید جانی مواجه نیستند.
آسوشیتدپرس به جزئیات بیشتر این حادثه ازجمله علت سقوط و این که در زمان این سانحه چند نفر دراین بالگرد قرار داشتند، اشاره ای نکرد.
به گزارش ایرنا از دفتر پکن،ناو هواپیما بر یو.اس.اس رونالد ریگان حدود یک هفته پیش به منظور شرکت در یک جشنواره دریایی که با حضور ناوهای 10 کشور در جزیره ججو کره جنوبی برگزار می شود وارد آبهای این کشور شد.
اروپام **1302**1590

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بالگرد سقوط ناو هواپيمابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۲۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مردم ریگان از عملیات وعده صادق

دریافت 65 MB کد خبر 6082682

دیگر خبرها

  • حمایت مردم ریگان از عملیات وعده صادق
  • سقوط بمب‌افکن استراتژیک ارتش روسیه در استاوروپل (+عکس)
  • سانحه رانندگی جان نوعروس زرندی را گرفت
  • بمب‌افکن استراتژیک روسیه سقوط کرد
  • (ویدئو) سقوط بمب‌افکن توپولوف ۲۲ روسیه بعد بازگشت از اوکراین
  • (ویدئو) سقوط بمب‌افکن توپولوف ۲۲ روسیه بعد زا بازگشت از اوکراین
  • مرگ تلخ یک زن پس از سقوط در جوی آب + ویدئو
  • مصدومیت دو تن در سانحه رانندگی محور مهاباد- سردشت
  • پرواز هواپیمای آمریکایی بر فراز تنگه تایوان و واکنش سریع چین
  • دیدنی های امروز؛ از سیل دوبی تا آتشفشان ایسلند