Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  در کنار نیم ضریح مقام حضرت زینب سلام الله علیها در خیمه گاه کربلای معلی مستقر در مسجد مرحوم معتضدی شهر کرمانشاه که توسط مردم شریف استان کرمانشاه در حال ساخت است بزرگترین مراسم معنوی برگزار شد.


این مراسم به نیت فرج امام زمان علیه السلام و آشنایی دختران ما با سیره زندگی حضرت رقیه سلام الله علیها در استان کرمانشاه همزمان با بیش از 150 نقطه در ایران و بیش از 50 نقطه در جهان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 


در این مراسم هدایایی از سوی مجمع جهانی خادمان حضرت رقیه بنت الحسین علیهماالسلام تقدیم دختر خانم های 3 تا 7 سالی که در مجلس حضور داشتند گردید و در این مراسم باشکوه علاوه بر سخنرانی و روضه خوانی ، تعزیه خوانی هم در کنار روضه خوانی به اجراء درآمد. 


در این مراسم استاد دانشمند حضرت حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد جواد مهری رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان قم سخنانی بسیار زیبا و شنیدنی فرمودند و همچنین به تشریح  ابعاد شخصیتی  حضرت زینب سلام الله علیها و حضرت رقیه سلام الله علیها پرداختند و از آن بزرگواران بعنوان بهترین الگو برای زن و دختر مسلمان یاد کردند.


این مراسم با مداحی زیبا و پر شور حاج مجید جیحون تبار (از مداحان شاخص استانی و کشوری) انصافا  شور و حال خاصی گرفت و فضای خرابه شام و ایام اسارت خاندان آل الله علیها السلام برای مستمعین ترسیم شد. 
 

 

انتهای پیام/ز


 مراسم معنوی در کنار نیم ضریح حضرت زینب سلام الله علیهابرگزار شد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اربعین 97 گرانی کاغذ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۳۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم دسته‌روی شهادت امام علی (ع) در گرگان

ایسنا/گلستان شهردار گرگان از برگزاری مراسم دسته‌روی همزمان با روز شهادت امام علی (ع) در مرکز استان گلستان خبر داد.

سید محمدرضا سیدالنگی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام ضربت خوردن و شهادت حضرت امیرالمؤمنین علی (ع)، اظهار کرد: مردم دارالمؤمنین گرگان همیشه با آگاهی و بصیرت کامل در مناسبت‌های مذهبی حضور یافته و عشق و ارادت قلبی خود را به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بیان می‌کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ماه مبارک رمضان از نیمه گذشته و در آستانه لیالی قدر قرار داریم، ادامه داد: این روزها اقشار مختلف مردم در اقصی نقاط شهر گرگان خود را برای برگزاری باشکوه و سرشار از معنویات این شب‌های مهم و انسان ساز آماده می‌کنند.

شهردار گرگان با تأکید بر اینکه همزمان با روز شهادت مولی‌الموحدین، حضرت علی بن ابیطالب (ع) در ۱۳ فروردین، مراسم دسته‌روی با حضور هیئت‌های مذهبی و مردم ولایتمدار شهر گرگان برگزار می‌شود، افزود: طبق اعلام ستاد مردمی مراسم، مقرر گردیده آیین دسته روی شهادت این امام بزرگوار ساعت ۱۵ روز دوشنبه برگزار شود.

وی مکان اجتماع شهروندان و هیئت‌های مذهبی را مسجد جامع واقع در بازار نعلبندان گرگان عنوان کرد و گفت: مسیر حرکت دسته عزاداری نیز به سمت امامزاده عبدالله (ع) این شهر خواهد بود.

سیدالنگی با اشاره به اینکه شهرداری گرگان در ایام تقارن ماه مبارک رمضان با بهار طبیعت برنامه‌های متعددی را در مناطق مختلف شهر برگزار کرده است، خاطرنشان کرد: به مناسبت فرا رسیدن ماه میهمانی خدا و راز و نیاز با حضرت حق، کرسی تلاوت به همراه ضیافت افطاری با حضور ریاست و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، معاون فرهنگی اجتماعی سازمان و جمعی از مدیران شهری به همراه اهالی کوی طهماسبی در مسجد امام حسین(ع) این محله برپا گردید.

وی اضافه کرد: اقامه نماز جماعت، تلاوت کلام الله مجید و صرف افطار زینت بخش ضیافت کریمانه علوی در این مراسم بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در هیئت الزهرا(س) دانشگاه صنعتی شریف
  • برگزاری مراسم دسته‌روی شهادت امام علی (ع) در گرگان
  • جزئیات مراسمات شب‌های قدر در حرم حضرت معصومه(س)
  • چرا شب قدر از هزار ماه با ارزش‌تر است / چه کار کنیم حقیقت لَیلَةُ ٱلقَدرِ را درک کنیم؟
  • برگزاری رویداد ملی و سراسری همپای طوفان
  • برنامه مراسم معنوی احیای شب‌های قدر و عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) در دانشگاه تهران
  • برنامه مراسم معنوی احیاء شب‌های قدر و عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) در دانشگاه تهران
  • برگزاری رویداد ملی «همپای طوفان» در کرمانشاه
  • جشن ۲۰ هزار نفری روزه اولی‌ها در اصفهان + فیلم
  • تشییع پیکر شهید بهروز واحدی در حرم‌های حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) + فیلم