Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، مینو اصلانی افزود: در مجموع هزار و 81 گروه جهادی در قالب این طرح همکاری کردند که خدماتی در زمینه های بهداشتی به مادران و کودکان در این مناطق ارائه شد. البته در بخشی دیگر از خدمات موضوع نگهداری از سالمندان هم در دستور کار بود.
وی با اشاره به اینکه این طرح در شهریور و مهرماه در مناطق روستایی و حاشیه ای شهرهای مختلف کشور به اجرا گذاشته شد، تصریح کرد: در بحث آموزشی نیز آموزش های رسانه ای، فضای مجازی، مشاوره تحصیلی، خانوادگی و مسائل روانشناسی به بانوان روستایی ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اصلانی خاطرنشان کرد: همچنین برخی بانوان بسیجی در مناطق محروم آموزش های لازم به بانوان در زمینه کارآفرینی ارائه دادند تا زمینه اشتغال و کارآفرینی برای آنان فراهم شود. همچنین برای ایجاد اشتغال خانگی و آموزش های کمک درسی دانش آموزان در مقاطع راهنمایی اقداماتی از سوی بانوان بسیجی انجام شد.
وی ادامه داد: این گروه های جهادی به تمام استان های کشور اعزام شدند و استان های ایلام، خراسان جنوبی، آذربایجان غربی و سیستان و بلوچستان در اولویت بودند.
اصلانی با بیان اینکه این گروه های جهادی در قالب گروه های پنج تا 10 نفره بودند، اظهار داشت: تعداد زیادی از بانوان بسیجی برای اجرای این طرح در کشور اعلام آمادگی کردند اما در مجموع هزار و 81 گروه به این مناطق اعزام شدند.
رئیس بسیج جامعه زنان کشور افزود: ارائه خدمت به مردم مناطق محروم از اهداف اصلی این طرح به شمار می رود که به مدت 2 ماه این خدمات ارائه شد.
اصلانی اضافه کرد: یکی از برنامه های بسیج جامعه زنان این است که این خدمات به صورت گسترده در سطح کشور ادامه یابد، به همین منظور بانوان بسیجی قرار است تا پایان سال جاری در مناطق محروم به ارائه این خدمات مشغول شوند.
به گفته وی، 9 میلیون بانوی بسیجی در پایگاه های مقاومت بسیج فعالیت دارند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بانوان بسیجی مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۳۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس شبکه بهداشت شهرستان خانمیرزا گفت: این گروه جهادی خدمات پزشکی رایگان به مناطق محروم روستایی و کم برخوردار روستای فارسون بخش ارمند ارائه دادند.
موسوی افزود: معاینه رایگان پزشک عمومی، خدمات مامایی، خدمات دارویی و مشاوره روانشناسی و پرستاری با همکاری سپاه و بسیج جامعه پزشکی شهرستان به اهالی این روستا ارائه شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • اوکراین سربازان فراری را از خدمات کنسولی محروم می‌کند
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • شناسنامه مهمترین سند کشور است
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • ظرفیت‌های ملی برای ارائه خدمت به عشایر تنگستان استفاده شود
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان