Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه دیدار برگشت تیم های پرسپولیس و السد در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اظهارات سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس را بازتاب داده و نوشت:
حسینی معتقد است که علی رغم پیروزی 1-0 برابر السد در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، غیبت حسین ماهینی مدافع آسیب دیده پرسپولیس در مسابقه برگشت شرایط را سخت تر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غول های جمهوری اسلامی ایران، پرسپولیس وقتی که در ورزشگاه آزادی برابر السد قطر به میدان بروند، فقط یک بازی تا رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا فاصله خواهند داشت، اما بازیکنی وجود دارد که در تیم نخواهد بود و این باعث نگرانی است.

حسین ماهینی مدافع ملی پوش پرسپولیس در پايان ماه گذشته در مسابقات لیگ در مصاف با استقلال تهران دچار مصدومیتی شد که به حضور او در ليگ قهرمانان آسیا پایان داد و پرسپولیس را مجبور کرد در دیدار رفت برابر السد تغییراتی در خط دفاعی خود ایجاد کند.
کاپیتان پرسپولیس در این باره گفت: "نداشتن مدافع با تجربه ای مانند حسین ماهینی در ترکیب ، ضربه بزرگی برای تیم ما محسوب می شود."

"به دلیل محرومیت از فعالیت در دو پنجره گذشته نقل و انتقالات ، ما در حال حاضر با کمبود بازیکنان مواجه هستیم، بنابراین کار سخت است."

با این وجود برای ایرانیان بیشتر خبرهای خوبی هم وجود دارد؛ زیرا محمد انصاری مدافع و کمال کامیابی نیا هافبک این تیم پس از پشت سر گذاشتن محرومیت یک جلسه ای خود، یک بار دیگر در دسترس هستند.

برانکو سرمربی تیم پس از اینکه از نشستن روی نیمکت پرسپولیس در بازی رفت مرحله نیمه نهایی محروم شد، به نیمکت بازگشته است.

حسینی افزود: "ما السد را در بازی رفت با عملکرد قابل توجه شکست دادیم، اما آنها بازیکنان حرفه ای دارند و به تهران می آیند تا ما را شکست دهند."

"امیدوارم بتوانیم روز سه شنبه تیم قوی السد را شکست دهیم و برای اولین بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسیم تا طرفدارانمان را خوشحال کنیم."

بیشتر بخوانید: بیرانوند بهترین بازیکن مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد AFC: نمایش دفاعی پرسپولیس بی نقص بود خط و نشان مهاجم السدقطر برای پرسپولیس ایران

گزارش AFC از دیدار برگشت پرسپولیس ایران و السد قطر


انتهای پیام/


اظهارات سید جلال درباره  غیبت ماهینی برابر السد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۳۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزباوی در سالروز تولدش یک میلیون دلاری شد!

به گزارش "ورزش سه" محمدامین حزباوی مدافع تیم السد قطر یکی از بازیکنان اصلی این تیم در مسیر کسب قهرمانی لیگ ستارگان بود که در 19 بازی از 22 بازی السد به میدان رفت و عملکرد بسیار خوبی داشت.

حزباوی بعد از کسب قهرمانی لیگ، اکنون همراه با تیمش برای دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی قطر مقابل المرخیه آماده می‌شود و امیدوار به دومین قهرمانی در این فصل است.

این مدافع آینده دار فوتبال کشورمان، امروز تولد 21 سالگی اش را در حالی جشن گرفت که قیمت وی در سایت ترانسفر مارکت از 800 هزار دلار به یک میلیون دلار افزایش یافت.

محمدامین حزباوی که در بازی ایران و ترکمنستان برای اولین بار در تیم ملی بزرگسالان به میدان رفت، احتمالا در اردوی بعدی تیم ملی برای دو مسابقه برابر هنگ کنگ و ازبکستان هم حضور خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • حزباوی در سالروز تولدش یک میلیون دلاری شد!
  • واکنش سایت حسن روحانی به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • اتفاق خوب برای پرسپولیس در بازی با نساجی
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • طلسم ۳۰ ساله در پرسپولیس؛ دومین کاپیتان هم در حسرت می ماند؟
  • نفرین محمد پنجعلی پشت سر دو کاپیتان پرسپولیس!
  • حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپولیس
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال