Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-16@17:21:29 GMT

انفجار در رباط کریم/۴ واحد مسکونی تخریب شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۳۳۲۴

انفجار در رباط کریم/۴ واحد مسکونی تخریب شدند

به گزارش مهر، بامداد جمعه یک مورد انفجار مهیب در شهرک « آبشناسان» رباط کریم رخ داد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری رباط کریم در این خصوص در گفتگو با مهر مستقر در محل حادثه اظهار داشت: بامداد جمعه یک مورد انفجار گاز در شهرک « آبشناسان» رباط کریم رخ داد، که نیروهای آتش نشانی رباط کریم به محض اطلاع در صحنه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید رضا موسوی گفت: در پی این حادثه ۴ واحد مسکونی به طور کامل تخریب شد و مصالح ساختمانی روی خودروهای مستقر آوار شد، که عوامل آتش نشانی اقدام به آواربرداری و نیز نجات مصدومان حادثه پرداختند.

وی افزود: در این حادثه متاسفانه ۹ نفر مصدوم و توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند و نزدیک به ۱۰ خودرو نیز آسیب دید.

موسوی گفت: علت اولیه حادثه نشت گاز بوده است، اما کارشناسان در حال بررسی های دقیق تر برای یافتن علت دقیق این انفجار هستند.

بر اساس مشاهدات عینی خبرنگار مهر، یکی از ساکنین این مجتمع به دلیل شدت انفجار، با رختخواب خود به بیرون از ساختمان پرتاب و مصدوم شده بود.

تعدادی از واحدهای مسکونی اطراف نیز آسیب دیده است، که هنوز نمی توان در خصوص تعداد دقیق آن ها اظهار نظر کرد.

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۳۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و واگذاری بیش از ۸۰۰ واحد مسکونی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، نادریان زاده گفت: آیین افتتاح ۳۴ واحد ساختمانی تخریب شده در سیل مرداد ۱۴۰۱ با همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اعتبارات حساب ۱۰۰ ، خیران استان و همچنین  افتتاح و واگذاری ۷۸۰ واحد مسکن محرومان در استان یزد برگزار شد. 

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد با اشاره به افتتاح و ساخت واحد‌های تخریب شده در سیل ۱۴۰۱ در استان گفت: در سیل ۱۴۰۱ تقریبا ۳۴ واحد ساختمانی در استان تخریب کامل شد و بنیاد مسکن با همکاری ارگان‌هایی مانند استانداری و سایر دستگاه‌های خدمات رسان این ۳۴ واحد را از محل اعتبارات حساب ۱۰۰ امام (ره) و تسهیلات مربوط، نسبت به ساخت آنها اقدام کرد.

 نادریان زاده افزود: تقریبا ۸۵ درصد از هزینه‌های ساخت به صورت بلاعوض می‌باشد و مابقی به صورت تسهیلات قرض الحسنه بوده است که توسط مالکان اخذ شده است.

 وی عنوان کرد: از این ۳۴ واحد تعداد ۲۴ واحد آن در مرکز استان و مابقی در شهرستان‌های تفت و ابرکوه احداث شده اند.

 نادریان زاده همچنین با اشاره به افتتاح ۷۸۰ واحد مسکن محرومان به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: در ساخت این واحد‌ها هم مبلغ بلاعوض تقدیم مالکان شده است و هم سیمان و میلگرد آن به صورت رایگان تهیه و مابقی هم از محل تسهیلات قرض الحسنه تامین اعتبار شده است.

دیگر خبرها

  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه
  • محبوس شدن ۴ نفر در اثر ریزش ساختمان مسکونی
  • انفجار گاز یک خانه روستایی در گناباد را تخریب کرد
  • انفجار گاز، یک خانه روستایی در گناباد را تخریب کرد
  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه/۴ نفر نجات پیدا کردند
  • انفجار گاز، یک خانه در گناباد را تخریب کرد
  • حبس شدن ۴ نفر در ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه
  • محبوس شدن ۴ نفر در ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه
  • ریزش ساختمان مسکونی و نجات ۴ نفر از ساکنین در تپه فتحعلی خان
  • افتتاح و واگذاری بیش از ۸۰۰ واحد مسکونی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان یزد