Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@19:59:49 GMT

ایجاد۱۰۰ گیت برای عبور زائران از مرز مهران

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۳۳۶۲

ایجاد۱۰۰ گیت برای عبور زائران از مرز مهران

استاندار ایلام گفت: ۱۰۰ گیت برای عبور زائران ایجاد شده است و تاکنون ۳۰هزار زائر از مرز عبور کرده است.

به گزارش ایلنا، قاسم سلیمانی دشتکی گفت: ۱۰۰ گیت برای عبور زائران ایجاد شده است و تاکنون ۳۰هزار زائر از مرز عبور کرده و بر اساس تجربه سال‌های قبل در روزهای آینده این رقم به ۱۵۰ تا ۲۰۰هزار نفر در روز می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
سلیمانی دشتکی  افزود: با هماهنگی‌های انجام شده دو طرف نمایندگان تام الاختیار خود را برای رفع سریع مشکلات آتی معرفی کرده‌اند و به زودی با استقرار در مهران نسبت به رفع مشکلات احتمالی اقدام می‌کنند.

وی گفت: روزانه یک‌هزار دستگاه کامیون در نوبت عبور از مرز مهران هستند که در ایام اربعین با برنامه‌ریزی‌های انجام شده چند روزی عبور کامیون‌های تجاری متوقف و اولویت به کامیون مواکب داده شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی زائران مهران مرز عبور راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۳۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵ هزار عدد بلبرینگ صنعتی قاچاق در خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سرهنگ   کیومرث پاکدل  در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: مأموران انتظامی  شهرستان خوی در محور بازرگان - تهران به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی‌ از این کامیون  تعداد ۵ هزارو ۸۰۶ عدد بلبرینگ صنعتی خارجی  کشف و ضبط  شد.

فرمانده انتظامي خوی  ارزش کالاهای کشف شده را ۷ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال عنوان وافزود : در این خصوص ۱   متهم دستگیر، یک دستگاه خودرو توقیف و با تشکیل پرونده  برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ  پاکدل در پایان با اشاره به نقش مخرب قاچاق توصيه کرد مردم  در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله ازطریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • ۱۵ مصدوم در برخورد اتوبوس مسافربری با کامیون بنز در یزد
  • کامیون نفتکش سقوط‌کرده در سیلاب
  • سقوط وحشتناک کامیون نفت‌کش در ‌رودخانه بندر خمیر
  • کشف بیش از ۵ هزار عدد بلبرینگ صنعتی قاچاق در خوی
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • ایجاد پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در مرز مهران
  • احداث پارکینگ جدید در مهران
  • برخورد کامیون با ۲ خودرو ۳ مصدوم بر جا گذاشت
  • برخورد کامیون با ۳ خودرو ۳ مصدوم بر جا گذاشت
  • ساماندهی و توسعه صادرات از مرز بین المللی مهران ضرورت دارد