Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز افزود:در طول چندین سال گذشته مقام معظم رهبری برای اصلاح مباحث اقتصادی محور شعار سال را این موضوع قرار دادند.

وی ادامه داد: موضوع اقتصاد و معیشت باهم تفاوت دارد که در بحث معیشت نیازها باید تامین شود زمانی است که ثروت عادلانه تقسیم نمی شود در حالیکه وضعیت اقتصادی کشور خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شیراز تصریح کرد: مشکل امروز جامعه این است که برخی ناعادلانه ثروت مردم را به جیب خود می زنند و اگر قوه قضاییه به اصل نزند مشکلی حل نمی شود و دولت نیز باید در نظام بودجه ریزی دقت کند و در این راستا مجلس، دولت و قوه قضاییه باید ورود کنند.

آیت الله دژکام تاکید کرد: درآمد کشور بد نیست اما باید این ثروت عادلانه تقسیم شود که البته کار ساده نیست زیرا افرادیکه به دنبال سوء استفاده هستند کم نیست.

وی یادآور شد: این موضوع برای طولانی مدت باید برنامه ریزی شود و کاری نیز باید موقت انجام شود که بحث بسته های حمایتی مطرح شده که امیدواریم اقدام شود زیرا امروز فشار بر مردم زیاد است.

نماینده ولی فقیه در فارس تاکید کرد: کارشناسان و مدیران به دنبال ابلاغ نباشند زیرا برای وضعیت امروز کشور ما زشت است که به قول خودشان مرده شور باشند در حالیکه حقوق می گیرند که کارشناسی کنند.

آیت الله دژکام با اشاره به اقتصاد کشور نیز گفت: باید بیاییم به سمت آنچه خداوند دستور داده که در حلقه لول باید به سمت بانک ها برویم که امروز بانکها به دنبال پول سازی هستند که ارزش ریال پایین آمده است.

وی یادآور شد: سود بانکی باید بازنگری شود به دنبال گول زدن مردم نباشند رای از مردم گرفته اند که خدمت کنند.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: مردم با کمال نجابت این بار سنگین را تحمل می کنند اما نمایندگان باید این وضعیت را تمام کنند نه به دنبال گروه بازی در مجلس باشند.

آیت الله دژکام افزود: اصلاح قانون و نظام بانکی و اصلاح بودجه ریزی به اصلاح چرخه اشتغال می رسد زیرا دیگر مردم به دنبال پول گذاشتن در بانک نیستند.

وی ادامه داد: مدیری شجاع می خواهیم که کار جهادی کند نه به دنبال پست و میز خود باشند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به وضعیت جهان اسلام نیز گفت: جهان اسلام حدود ۳۰۰ سال است که عقبگرد داشته است و لطمه خورده است.

آیت الله دژکام افزود: باید مراقب بود که سازش نتیجه مشخص دارد که بارها از جانب کشورهای مخالف دیده شده است امروز وضعیت مردم مظلوم یمن را می بینیم که چگونه مقاوت می کنند.

وی یادآور شد: با مقاومت به عزت و عظمت خواهیم رسید و به جایی می رسیم که رای ایران در سازمانهای جهانی گرفته شود.

کد خبر 4434625

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه شیراز اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی گرگان کرمانشاه بوشهر مشهد یاسوج خبرگزاری مهر شهرکرد خرم آباد شیراز مرز مهران مجلس شورای اسلامی مراسم تودیع و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۳۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم نکوداشت ششمین سالگرد ارتحال آیت الله مهمان‌نواز امام جمعه فقید بجنورد و نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

این آئین با سخنرانی آیت الله فیاضی نماینده فعلی مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنج‌شنبه در حرم امام زاده سیدعباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنورد برگزار می‌شود.

کد خبر 6087282

دیگر خبرها

  • ضرورت تقسیم کار برای تحقق شعار سال
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • اراده مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای پیروزی فلسطین و جایگزینی نظامی عادلانه در جهان قطعاً محقق خواهد شد
  • امروز مؤسسات بسیاری با فکر اندیشمندان دینی تأسیس شده‌ است
  • آشنایی با مالکان تمامی باشگاه‌های لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • موضع امت اسلامی زمینه‌ساز نظم عادلانه جهانی خواهد شد
  • وضعیت «قرمز» هوا در اهواز
  • اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم! | استقلالی ها مراقب نباشند به بدترین شکل تنبیه خواهند شد