Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@15:29:00 GMT

هرمیداس باوند: نیازمند اصلاح اساسی امور هستیم

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۳۴۶۰

هرمیداس باوند: نیازمند اصلاح اساسی امور هستیم

یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: امروز همه شهروندان باید در برابر قانون یکسان باشند. باید از فرصت برابر استفاده کنند و نباید تبعیضی وجود داشته باشد.

به گزارش ایسنا، داوود هرمیداس باوند طی سخنانی در نهمین کنگره حزب اراده ملت با بیان اینکه در شرایطی که مملکت ما در وضع نگران‌‌‌کننده‌ای قرار گرفته است، بر هر یک از ماست که برای برون رفت از مشکلات فکری کنیم، گفت: آنچه برای ما اولویت دارد،  ایران است و در هر شرایطی اولویت با ارتقای جایگاه ایران و رفاه مردم و آزادی است و در این شرایط جامعه‌ای می‌‌‌تواند با مشکلات برخورد منطقی کند که به آزادی، مردمسالاری و حقوق‌‌بشر اتکا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در عرصه اقتصادی شاهدیم معمولا منشاء درآمد دولت، مالیات است، اظهار کرد:  اما در کشور ما، برخی نهادها از پرداخت مالیات مستثنی هستند.

باوند با بیان اینکه سالانه ٢٠ میلیارد قاچاق در کشور ما صورت می‌گیرد که نتیجه آن نارسایی است، گفت: مادامی که تجدیدنظر اساسی صورت نگیرد، با چنین مسائلی روبرو هستیم که باعث خروج سرمایه و فرار مغزها می‌شود، بنابراین باید اصلاح اساسی صورت بگیرد.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: امروز همه شهروندان باید در برابر قانون یکسان باشند. باید از فرصت برابر استفاده کنند و نباید تبعیضی وجود داشته باشد.

باوند با بیان اینکه در شرایط موجود آزادی زندانی‌‌‌های سیاسی امری ضروری برای خروج از وضعیت فعلی است، تصریح کرد: همانطور که امروز این تجمع صورت گرفته به سایر احزاب هم فرصت داده شود که کنگره برگزار کنند. در جوامعی که احزاب آزاد هستند در برابر مشکلات نگرانی وجود ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام حزب اراده ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۳۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی مدیرکل اتباع استانداری البرز با اساتید دانشگاه های استان

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز امروز نشست هم اندیشی دهقان شیری، مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی  با اساتید و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان دانشگاه خوارزمی و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در این نشست موضوعاتی در خصوص  پیرامون معضلات و مشکلات اجتماعی، فرهنگی و آموزش بهداشتی اتباع و مهاجرین خارجی ساکن در استان پرداخته شد.

پیش از این نیز در نشست مشترک معاون مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز و تعدادی از دانشجویان و نخبگان اتباع خارجی ساکن در استان جهت هم اندیشی و بررسی مشکلات و بهره گیری از ظرفیت نخبگان برگزار گردید.

در این جلسه دانشجویان برخی از مشکلات اتباع استان و موضوعات مختلفی همچون فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، پزشکی و ... را مطرح نمودند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • افت مهاجم گلزن نساجی در سال جدید/ آزادی از ترکیب اصلی دور می شود؟
  • انتقال مجموعه آرادکوه نیازمند عزم جدی متولیان امور است
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه نیازمند دریافت خدمات روانشناختی هستند
  • نشست هم اندیشی مدیرکل اتباع استانداری البرز با اساتید دانشگاه های استان
  • رفع مشکلات «ماماها» نیازمند توجه مسوولان/جذب ۱۰۰ ماما در کردستان
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای ۲۰ ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای 20 ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • روز غیرمنتظره آزادی مقابل پرسپولیس
  • کسی احساس تکلیف کند در برابر مشکلات تسلیم نمی‌شود
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر