Web Analytics Made Easy - Statcounter

خطیب موقت نماز جمعه تهران اعلام‌ کرد: موافقین و مخالفین FATF با این موضوع با عصبانیت برخورد نکنند؛ یک طرف به موافقین بگوید از دم خائن هستند که این نادرست است و طرف دیگر به مخالفین بگوید شما کشور و مشکلات کشور را نمی شناسید، با عصبانیت مشکلات کشور حل نمی شود.

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، آیت الله  احمد خاتمی در خطبه های نماز جمعه تهران با اشاره به تصویبFATF در مجلس بیان کرد: این لایحه تا بخواهد قانون شود دو مرحله دیگر باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجلس که تصویب می‌کند باید شورای نگهبان  نیز آن را تصویب کند. اگر شواری نگهبان قانع شدند که شدند اما اگر نشدند به مجمع تشخیص مصلحت می رود، بنابر این این قصه هنوز تمام نشده است. موافقین و مخالفین با این موضوع با عصبانیت برخورد نکنند. یک طرف به موافقین بگوید از دم خائن هستند که این نادرست است و طرف دیگر به مخالفین بگوید شما کشور و مشکلات کشور را نمی شناسید، با عصبانیت مشکلات کشور حل نمی شود.

وی در ادامه گفت: این لایحه نیز مانند سایر لوایح مسیر قانونی خود را طی می‌کند. از اینکه فصای کشور را طوفاتی کنیم کار حل نمی شود. از عزیزانی که سرانجام کار در دست آن‌ها است می خواهم به آیه ۱۱۳ سوره هود توجه بیشتری داشته باشند. سازمان های بین المللی سازمان های قابل اعتماد نیستند. دبیر اجراییFATF به صراحت گفته که هیچ تضمینی برای خروج ایران از لیست سیاه نیست. حالا که تضمینی نیست این طناب دار را به گردن خود بیندازیم و خود را خفه کنیم؟!

وی در ادامه تصریح کرد: چهل سال پیش این ملت دزد هایی را با خفت از در بیرون کرد. دنیای استکبار می خواهد از پنجره قوانینی بین المللی دوباره وارد شود، مواظب باشید دزد هایی که ملت با سیلی آن ها را بیرون کرده از پنجره قوانین بین المللی دوباره وارد نشوند.

ادامه دارد...

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آیت الله خاتمی برجام و توافق FATF توافق با FATF خطیب نماز جمعه تهران سیداحمد خاتمی عضویت در FATF کنوانسیون FATF گروه بین المللی اقدام مالی FATF

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۳۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقسیم شورای شهر تهران به موافقین و منتقدین زاکانی

به گزارش «نماینده»، مهدی اقراریان امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در قالب تذکری ادعا کرد: در حال حاضر آنچه که از طرف شهرداری مشاهده می‌کنیم ایجاد یک فشار جدی به منتقدین عملکرد آقای زاکانی است. حوزه خصوصی و موضوعات فردی و شخصی آقای زاکانی به خودش مربوط است و در این حیث ورودی نداریم؛ اما ایشان شهردار منتخب این شورا هستند و باید پاسخگوی موضوعات مطرح شده این شورا باشد.

وی اضافه کرد: از ریاست شورا درخواست می‌کنم تا تذکرات شورا به ویژه منتقدین شهرداری مورد توجه قرار گیرد تا پاسخ مناسب داده شود. در حال حاضر شورا به دو بخش منتقدین و موافقین آقای زاکانی تقسیم می‌شود چرا که بارها و بارها ۹ نفر از اعضای شورا تذکراتی را مطرح کردند؛ اما چه اتفاقی افتاده است؟ شهروندان تهرانی قطعا قضاوت می‌کنند.

در میانه صحبت‌های اقراریان، چمران ریاست شورا در واکنش به تقسیم‌بندی شورا مبنی بر موافقین و مخالفین شهردار تهران اظهار کرد: من فکر نمی‌کنم اینگونه باشد، لذا لطفا روی این موضوع تاکید نکنید بگذارید همبستگی و اتحاد بین اعضا باقی بماند.

اقراریان در ادامه به موضوع خرید تاکسی‌های برقی اشاره کرد و گفت: باید در این موضوع موارد مختلفی مورد توجه قرار گیرد از جمله این‌که استانداردهای لازم برای بهره‌برداری از این خودروها به عنوان تاکسی رعایت شود و از سوی دیگر شیوه واگذاری و بهره برداری از این خودروها باید تشریح شود که به چه شکلی خواهد بود.

وی ادامه داد: درخواست من این است که اقدامات شهرداری تهران در این حوزه مورد ارزیابی قرار گیرد و پرسنل شهرداری نیز نسبت به عملکرد شهرداری تهران منتقد باشند. در ادوار گذشته اعضای مختلفی در شورا آمدند و رفتند و شهرداران مختلفی آمدند و رفتند اما پرسنل شهرداری به عنوان اصلی‌ترین نقدکنندگان به شیوه‌های شهرداری باید وارد عرصه شوند.

دیگر خبرها

  • فتح‌الله‌زاده: دستم را بستند و در جهنم هم باز نکردند
  • استانداردسازی راه‌ها در بلوچستان با سرعت پیگیری شود
  • تاکیدوزیرکشور:جدیت استانداردسازی راه‌ها درسیستان وبلوچستان
  • محسن مهرعلیزاده عزادار شد /پیام سیدمحمد خاتمی
  • وزیر کشور: نتانیاهو با دم شیر بازی کرد
  • احمد خاتمی: عملیات علیه اسرائیل مبنای فقهی و قرآنی دارد | مردم را ترساندند چنین و چنان می‌کند، هیچ غلطی که نتوانست بکند
  • احمد خاتمی : در عملیات « وعده صادق » مردم را ترساندند که رژیم صهیونیستی چنین و چنان می‌کند، در حالی که هیچ غلطی نتوانست بکند
  • تقسیم شورای شهر تهران به موافقین و منتقدین زاکانی
  • احمد خاتمی: مردم را ترساندند که رژیم صهیونیستی چنین و چنان می‌کند، در حالی که هیچ غلطی نتوانست بکند
  • آیت‌الله خاتمی: «وعده صادق» خواست عمومی مردم بود