Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل بر مخالفت قاطع این کشور با اقدامات اسرائیل در جولان تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، بشار الجعفری، نماینده دائم سوریه در سازمان ملل در نشست شورای امنیت درباره خاورمیانه گفت: ما کاملا با اقدامات اسرائیل در جولان مخالفیم. تمامی اراضی عربی که توسط اسرائیل اشغال شده با ابزارهای قانونی آزاد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشغال اراضی کشورهای عربی توسط رژیم صهیونیستی، دلیل اصلی ناامنی‌های منطقه است و شورای امنیت سازمان ملل باید فکری برای پایان این اشغالگری‌ها بکند.

الجعفری گفت: اگر سازمان ملل خواهان پایان دادن به بی‌ثباتی در خاورمیانه است، باید برای پایان دادن به اشغالگری‌ها تلاش کند. رژیم صهیونیستی همچنان جولانی را که اهالی آن از اقدامات سرکوبگرانه و تجاوزات رنج می‌برند، در اشغال دارد و این اشغالگری اکنون به مرحله حمایت مستقیم از گروه‌های تروریستی در سوریه و تجاوزات و حملات پیاپی به خاک سوریه رسیده است.

وی گفت: حملات رژیم صهیونیستی به سوریه دلیل واضحی است بر اینکه تل آویو وارد مرحله جدیدی از تحرکات تروریستی شده است و صدها نفر از اعضای گروه تروریستی "کلاه سفیدها" را به صورت قاچاق به کشورهایی می‌فرستد که می‌خواهند به سوریه ضربه وارد کنند.

الجعفری بر موضع "ثابت" سوریه درباره حمایت از مردم فلسطین و حق آن‌ها درباره تشکیل کشور مستقل به پایتختی قدس شرقی تأکید کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام بشار الجعفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۳۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازرس سابق تسلیحات سازمان ملل : پاسخ تلافی جویانه ایران عامل « بازدارندگی » است

«اسکات ریتر» بازرس سابق تسلیحات سازمان ملل متحد گفت: پاسخ تلافی‌جویانه ایران [علیه اهدافی در سرزمین‌های اشغالی] عامل برقراری مجدد «بازدارندگی»‌ علیه اسرائیل و آمریکا بود.   به گزارش عصر خبر، این تحلیلگر سیاسی روز یکشنبه در مصاحبه با اسپوتنیک، ضمن تأکید بر «پیام قدرتمند شب گذشته ایران به رژیم اسرائیل» اعلام کرد: «مقام های نظامی رژیم اسرائیل در بررسی خسارات وارده در نتیجه پاسخ نظامی ایران درک خواهند کرد که ایران آگاهانه تصمیم به واکنشی گرفت که چندان مرگبار نباشد».   این افسر اطلاعاتی سابق تفنگداران دریایی آمریکا تأکید کرد: پاسخ ایران در واقع ارسال سیگنالی به اسرائیل و ایالات متحده بود مبنی‌بر اینکه می‌تواند همین حمله را در نواتیم، رامونا یا هر منطقه دیگر در اسرائیل انجام دهد و هیچ‌ کاری از دست ایالات متحده و اسرائیل برنخواهد آمد.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» پاسخ مشروع ایران به صهیونیست‌ها بود
  • مخبر: اگر اسرائیل مرتکب خطای دیگری شود، بشدت پاسخ می‌دهیم
  • واکنش سفیر ایران در سوریه به تهدیدات توخالی رژیم صهیونیستی
  • بعد و قبل از عملیات وعده صادق به آمریکایی‌ها پیام دادیم/ تنها عامل توسعه تنش در منطقه رفتارهای رژیم صهیونیستی است+فیلم
  • ژنرال صهیونیست: به جای ایران روی لبنان تمرکز کنید
  • بازرس سابق تسلیحات سازمان ملل : پاسخ تلافی جویانه ایران عامل « بازدارندگی » است
  • گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان با دبیر کل سازمان ملل
  • امیرعبداللهیان به دبیرکل سازمان ملل: تنبیه اسرائیل تنها گزینه بود
  • گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان با دبیر کل سازمان ملل متحد
  • رایزنی وزیر امور خارجه کشورمان با دبیر کل سازمان ملل