Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@18:12:09 GMT

مسابقات اسکیت قهرمانی کشور برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۳۷۹۷

مسابقات اسکیت قهرمانی کشور برگزار شد

مسابقات اسکیت قهرمانی کشور در چهار رشته سرعت، فری استایل، آلپاین و دانهیل، به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی در استان تهران برگزار شد. ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲ ورزشی رشته های ورزشی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، هشت مسابقه بزرگ اسکیت قهرمانی کشور به‌صورت همزمان در رشته‌های اسکیت سرعت، اسکیت فری استایل، اسکیت آلپاین و اسکیت دانهیل به‌ مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی در تهران با حضور بیش از 350 اسکیت‌باز از 13 استان کشور در دو بخش دختران و پسران، با حضور بهمن محمدرضایی رئیس فدراسیون اسکیت و سایر مسئولین فدراسیون برگزار و در پایان به نفرات برتر رشته های اسکیت سرعت و اسکیت فری استایل مدال و جوایز اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات اسکیت سرعت و اسکیت فری استایل بطور همزمان در بخش آقایان و بانوان روز پنجشنبه 26 مهرماه در محل آکادمی ملی اسکیت آزادی برگزار شد و مسابقات اسکیت آلپاین و دانهیل در بخش آقایان و بانوان روزهای پنجشنبه 26 و جمعه 27 برگزار می‌شود که این مسابقات هم اکنون در محل پارک ملت در حال برگزاری است که عصر امروز با اعلام نفرات برتر به کار خود پایان می دهد.

انتهای پیام/

R1351/P1351/S3,33/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۳۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیم‌های تراپ و اسکیت به مسابقات توزیع سهمیه المپیک

جهت حضور در مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و توزیع سهمیه المپیک، ۷ تیرانداز کشورمان راهی قطر شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، تیم‌های ملی تراپ و اسکیت کشورمان پس از زیارت مقبره شهید گمنام که در محل فدراسیون به خاک سپرده شده و ادای احترام به شهید، با بدرقه مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون و جمعی از مسئولین فدراسیون جهت شرکت در مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و توزیع سهمیه المپیک پاریس راهی دوحه قطر شدند.

مرضیه پرورش‌نیا، شیوا فرح‌پور، بابک یگانه، محمد بیرانوند، محمدحسین پرورش‌نیا در تراپ و علی دوستی و امیرمحمد دادگر در بخش اسکیت نفرات اعزامی به قطر هستند.

گفتنی است، احمدرضا هامونی حقیقت نیز به عنوان سرپرست و نریمان نیکخو سرمربی تیم ملی تراپ و اسکیت نیز این تیم را همراهی می‌کنند.

این مسابقات از 31 فروردین تا 10 اردیبهشت ماه در دوحه قطر برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام می‌شود
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام خواهد شد
  • آغاز رقابت دسته آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • آغاز رقابت دستجات آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • آغاز مسابقات گروه‌های آزاد اسکیت سرعت دختران و پسران
  • آغاز مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت پسران و دختران
  • برنامه مسابقات سهمیه المپیک قطر در رشته اهداف پروازی
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • اعزام تیم‌های تراپ و اسکیت به مسابقات توزیع سهمیه المپیک