Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا آیت الله محسن حیدری روز جمعه در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استکبار و آل سعود به شدت از برگزاری همایش عظیم پیاده روی اربعین هراس دارند و قصد تضعیف آن را دارند.
وی افزود: دشمنان برای مقابله با همایش اربعین حسینی، فتنه هایی را ترتیب دادند و درصدد فتنه بین ملت ایران و عراق برآمدند ولی این 2 کشور برادرانی هستند که از هم جدا نمی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان گفت:اربعین حسینی بستر بسیار مناسبی است که ائمه ما برای رشد و ظهور هر چه بیشتر حق که در مکتب اهل بیت تجلی یافته، فراهم کرده اند.
وی اظهار کرد: در طول تاریخ این بستر کار خودش را انجام داده و در سالهای اخیر نیز به برکت خون شهدای ایران و عراق که در راستای مقابله با داعشی ها و تروریست های مزدور استکبار جهانی جانشان را فدا کردند، بستر و زمینه این مانور بزرگ شیعه در جهان معاصر در مرزهای کشور فراهم شده است.
وی تصریح کرد: به طور قطع شیعیان چه در ایران و چه در عراق و افغانستان و پاکستان کشورهای عربی و غیره به رغم تمامی توطئه ها، تحریمها و تبلیغات گوناگون که در مخالفت با این حرکت الهی انجام شد، شاهد اقبال بی نظیر و شور و شوق هر چه بیشتر ملت ها در این همایش بزرگ هستیم.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسلمانان با این قیام و همایش پیاده روی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان می زنند و حماسه به یاد ماندنی اربعین حسینی را شاهد خواهیم بود.
وی اظهار داشت: زیارت اربعین چند فایده مهم دارد که از جمله آن ایجاد اتحاد میان صفوف شیعیان، مسلمین و پیروان سایر ادیان الهی است که در این آیین باعظمت شرکت می کنند.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان افزود: آیین پیاده روی اربعین، علاوه بر آنکه نام شیعه را زنده می کند و خاری در چشم دشمنان است، باعث بازخوانی داستان کربلا و هدایت مردم به سمت آموزه های تربیتی آن می شود.
آیت الله حیدری تصریح کرد: خوزستانی ها در سال های اخیر میهمان نواز خوبی برای زائران اربعینی بوده اند و این خصلت ذاتی خود را به منصه ظهور می رسانند.
به گزارش ایرنا پایانه مسافری مرزی شلمچه با 40 گذرگاه کنترل گذرنامه ورود و خروج با ظرفیت روزانه 100 هزار نفری به مسافران خدمات رسانی می کند.
13 هزار خادم در450 موکب حسینی در مرز شلمچه در ایام اربعین حسینی از میدان مقاومت خرمشهر تا پایانه مرزی گذرگاه شلمچه کار خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی را برعهده دارند.
مرزهای شلمچه و چذابه 2 گذرگاه مرزی تردد زائران اربعین حسینی در استان خوزستان می باشند.
گذرگاه مرزی شلمچه در 15 کیلومتری خرمشهر قرار دارد.
7104/6068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی ایران و عراق دین شیعه مجلس خبرگان رهبری مسافران راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۳۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد

 سیدمحسن قوامی نژاد افزود: دفاتر زیارتی استان کهگیلویه و بویراحمد از ۵ دفتر در سه سال اخیر به ۱۱ دفتر افزایش یافتند.   وی گفت: پارسال و پس از اربعین حسینی ۸۰ کاروان به تعداد ۳۲۰۰ نفر از استان کهگیلویه و بویراحمد به عتبات عالیات اعزام شدند در حالی که در سال ۱۴۰۱ از این استان ۲۵۰۰ نفر زائر عادی به کربلا داشته‌ایم.   مدیر حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همچنین امسال تاکنون ۴۰۰ نفر زائر در قالب ۷ کاروان از این استان به عتبات عالیات عزیمت کردند.   قوامی نژاد تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ از این استان ۳۸ هزار و ۵۰۰ نفر زائر در مراسم پیاده روی اربعین حسینی شرکت کردند.   وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ نیز ۳۲ هزار و ۴۶۰ نفر زائر در مراسم پیاده روی اربعین حسینی شرکت کردند.   مدیر حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن هشدار به برخی افراد فاقد مجوز برای اعزام مردم استان جهت سفر‌های زیارتی تاکید کرد: مردم و متقاضیان سفر‌های زیارتی تنها از طریق دفاتر دارای مجوز در این زمینه اقدام کنند و از مراجعه به افراد آزاد بر غیرمجاز و فاقد مجوز خودداری کنند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • پیاده روی به مناسبت هفته سلامت در پیشوا
  • شناسایی ۱۳۰ نقطه پرخطر در مسیر گذرگاه‌های اربعین
  • برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • (ویدئو) دو ایرانی بهترین تبلیغ تاریخ تویوتا را در دبی ساختند!
  • همایش پیاده روی خانوادگی در دهدشت
  • ایمن‌سازی گذرگاه‌های عابر پیاده در منطقه ۹ اصفهان
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در تربت جام
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد