Web Analytics Made Easy - Statcounter

نگاهی به درآمد ثروتمندترین افراد جهان از مدیران عامل شرکت‌های بزرگ فناوری گرفته تا ورزشکاران و هنرمندان نشان می دهد که درآمد این افراد در هر ساعت، از پولی که مردم عادی در تمام زندگی‌شان دیده اند بیشتر است! آفتاب‌‌نیوز : این فهرست بر مبنای ثروت خالص ثروتمندترین افراد سال ۲۰۱۸ و بازیگرانی که بیشترین دستمزد را می‌گیرند تهیه شده است و سپس با تقسیم ثروت این افراد بر عدد ۸۷۶۰ که برابر با تعداد ساعت ها در طول یک ساعت است، درآمد این افراد در هر ساعت محاسبه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این مبنا، جف بزوس- مدیرعامل آمازون و ثروتمندترین فرد جهان - در هر ساعت ۴ میلیون و ۴۷۴ هزار و ۸۸۵ دلار درآمد دارد! پس از بزوس، مارک زاکربرگ- مدیرعامل فیس بوک - با درآمد ۱میلیون و ۷۱۲هزار و ۳۲۸ دلار در هر ساعت و الیس والتون- مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره والمارت - با ۱میلیون و ۳۹۲هزار و ۶۹۴ دلار درآمد در هر ساعت، افرادی هستند که درآمدی بالای ۱ میلیون دلار در هر ساعت دارند.
پس از این سه نفر، وارن بافت- مشهورترین معامله گر بازار سهام جهان - با ۹۵۸هزار و ۹۰۴ دلار درآمد در هر ساعت و لری پیج- مدیرعامل شرکت الفابت - با ۹۲۴هزار و ۶۵۷ دلار در هر ساعت قرار دارند. ایلان ماسک- مدیرعامل گروه تسلا - با ۶۸۴هزار و ۹۳۱ دلار درآمد و بیل گیتس- مدیرعامل مایکروسافت - با ۴۵۶هزار و ۶۲۱ دلار در هر ساعت در رده‌های بعدی جای گرفته اند.
جک دورسی- مدیرعامل توئیتر - و مگ ویتمن- مدیرعامل نیو تی‌وی -، به ترتیب ساعتی ۲۰۵هزار و ۴۷۹ دلار و ۱۰۲هزار و ۷۳۹ دلار در هر ساعت درآمد دارند.بیزینس اینسایدر کد خبر: ۵۵۱۷۱۰ تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱

منبع: آفتاب

کلیدواژه: درامد آمازون فیسبوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۳۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردرد‌های مکرر نشانه چیست؟

آفتاب‌‌نیوز :

این نوع سردرد‌ها که به "سردرد‌های خوشه‌ای" معروف هستند، بسیار دردناک بوده و می‌توانند از ۱۵ دقیقه تا سه ساعت در هر بار طول بکشند. این مطالعه جدید نشان داد افرادی که به این نوع سردرد مبتلا هستند ممکن است بیش از سه برابر بیشتر در معرض سایر بیماری‌های پزشکی مانند بیماری قلبی یا اختلالات روانی قرار داشته باشند.

«کارولین ران»، نویسنده این مطالعه از مؤسسه کارولینسکا در استکهلم سوئد، می‌گوید: «در سرتاسر جهان، سردرد تأثیر بسیار منفی بر کیفیت زندگی افراد، هم از نظر اقتصادی و هم از نظر اجتماعی دارد.»

وی در ادامه می‌افزاید: «نتایج ما نشان می‌دهد که افراد مبتلا به سردرد خوشه‌ای با افزایش خطر ابتلاء به سایر بیماری‌ها مواجه هستند.»

این مطالعه شامل بیش از ۳۲۰۰ سوئدی ۱۶ تا ۶۴ ساله بود که سردرد‌های خوشه‌ای داشتند. بیشتر آن‌ها مرد بودند، زیرا مردان بیشتر در معرض سردرد‌های خوشه‌ای هستند. محققان آن گروه را با ۱۶۲۰۰ نفر بدون سردرد مقایسه کردند که از نظر سن، جنسیت و عوامل دیگر مشابه بودند.

محققان سوابق کاری افراد را بررسی کردند تا مشخص کنند که افراد چند روز در سال به دلیل بیماری و ناتوانی از کار غیبت می‌کنند.

یافته‌ها نشان داد افراد مبتلا به سردرد خوشه‌ای به طور متوسط ۶۳ روز به دلیل بیماری و ناتوانی غیبت از محل کار داشتند درحالیکه افراد بدون سردرد خوشه‌ای ۳۴ روز غیبت از محل کار داشتند.

به گفته محققان، حدود ۹۲ درصد از افرادی که سردرد‌های خوشه‌ای داشتند حداقل یک بیماری دیگر هم داشتند و حدود ۷۸ درصد از افرادی که سردرد خوشه‌ای نداشتند، دو بیماری دیگر داشتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • هزینه‌ها کلانی که هوش مصنوعی روی دست مایکروسافت می‌گذارد
  • دستور رییسی باز هم ناممکن از آب درآمد!/ ساخت هواپیما فعلا شدنی نیست/ تکلیف یک میلیون دلار پولی که صرف شد چه می‌شود؟ (فیلم)
  • داستان جذاب ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک | او که بود؟ +تصویر
  • سردرد‌های مکرر نشانه چیست؟
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • این مرد ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک بود/ فروش ساعت مسافر تایتانیک با بالاترین قیمت در یک حراجی
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • چرا چپ دست یا راست دست به دنیا می‌آییم؟
  • این پز اجتماعی میلیون ها تومان برای افراد آب می خورد | سگ گردانی و درآمد میلیونی داگ واکرها
  • چرا برخی از دوقلوها یکی چپ‌دست دیگری راست‌دست هستند