Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرجند - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری چهارمین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی استان در اسفند ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ناصر نبی زاده در کارگروه ساماندهی مد و لباس استان ضمن تبیین ابعاد اهمیت مد و لباس گفت: این کارگروه در استان به منظور حفظ و تقویت فرهنگ و هویت ایرانی و اسلامی و بومی منطقه، تبیین و ترویج الگوهای بومی برای ترغیب مردم به پرهیز از انتخاب الگوهای بیگانه با فرهنگ و هویت ایرانی در زمینه مد و لباس تشکیل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به فراخوان ثبت نام در بانک اطلاعات طراحان مد و لباس خراسان جنوبی در استان اشاره کرد و افزود: اداره کل ﻓﺮهﻨﮓ و ارﺷﺎد اسلامی استان در راﺳﺘﺎی ﺣﻤﺎﯾﺖ از طﺮاﺣﺎن، ﻣﻌﺮﻓﯽ هﻨﺮﻣﻨﺪان و نمایش ﺗﻮﻟﯿﺪاﺗﺸﺎن ﮔﺎم هﺎی ﺧﻮﺑﯽ ﺑﺮداﺷﺘﻪ زیرا بر این باور است که در استان ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ‌ های ارزشمندی داریم که باید حمایت شوند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ﺑﺮ ﺿﺮورت هﻤﮑﺎری هﻤﻪ اﻋﻀﺎی ﮐﺎرﮔﺮوه ﻣﺪ و ﻟﺒﺎس برای ﺑﺮﮔﺰاری هﺮﭼﻪ ﺑﮫﺘﺮ چهارمین ﺟﺸﻨﻮاره مد و لباس استان تاکید کرد و از همه دستگاه ها خواست به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در برگزاری هرچه بهتر این جشنواره کمک کنند.
همچنین سایر اعضای جلسه به تبیین دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند و زمان برگزاری چهارمین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی استان در اسفند ماه سال جاری به تصویب اعضا رسید.
بنابراین گزارش دومین جلسه کارگروه مد و لباس اسلامی ایرانی امسال درباره تحلیل و بررسی فراخوان چهارمین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی استان و همچنین گزارش عملکرد اعضای کارگروه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی تشکیل شد.
کارگروه ساماندهی مد و لباس خراسان جنوبی متشکل از ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، صنعت، معدن و تجارت، صدا و سیمای مرکز استان، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، نمایندگان صنف پوشاک، خیاطان و طراحان مد و لباس است.
3028

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي هنري جشنواره مد و لباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۴۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمیعی: کنسرت‌های موسیقی در بوشهر طبق مجوزهای قانونی برگزار می‌شود

مدیرکل موسیقی وزارت فرهنگ درباره لغو کنسرت‌های بوشهر توضیح داد: تنها مرجع صدور مجوز رویدادهای هنری در کشور، وزارت فرهنگ است.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امیرحسین سمیعی، مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در توضیحاتی نسبت به لغو کنسرت‌های موسیقی در بوشهر گفت: تاریخ برگزاری کنسرت آرمان گرشاسبی که قرار بود ۳۰ و ۳۱ فروردین‌ماه برگزار شود، به دلیل سوءتفاهمی که بین اداره اماکن و شرکت کنسرت‌گذار ایجاد شده بود، لغو و به تاریخ دیگری موکول شد و مجوز کنسرت دیگری (معین زندی) تاکنون اصلا صادر نشده است که بخواهد لغو شود. این کنسرت نیز در آینده برای دریافت مجوز مشکلی نخواهد داشت.

سمیعی ادامه داد:  نهادهای دیگر موظف هستند که مجوزهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان تنها مجرای قانونی رویدادها و فعالیت‌های هنری را  رعایت و اجرایی کنند و طبق مصوبه‌های اخیر هم این هماهنگی باید به سمت بیشتر شدن پیش برود.

وی با بیان اینکه  زمانی که کنسرت موسیقی لغو می‌شود، رسانه‌ها منتظر واکنش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند گفت: در حالی که این وزارتخانه سال گذشته برای برگزار شدن کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان نشان داد که پای مجوزهای صادر شده خود می‌ایستد.

سمیعی در پایان نیز اظهار داشت: اگر به رویداد و کنسرت موسیقی مجوز می‌دهیم، معتقد هستیم که ابتدا این رویداد در شوراهای کارشناسی مورد بررسی قرار گرفته و سپس مجوز برای آن صادر شود؛ بنابراین پایبند آن هستیم و جای هیچ نگرانی برای برگزاری آن نیست.

دیگر خبرها

  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • سُرنانوازی لرستان یک موسیقی جهانی شده است
  • سمیعی: کنسرت‌های موسیقی در بوشهر طبق مجوزهای قانونی برگزار می‌شود
  • جشنواره موسیقی «شب‌های موسیق تاک در ملایر برگزار می‌شود
  • جشنواره فجر معماری به مجموعه جشنواره‌های وزارت فرهنگ اضافه می‌شود
  • معماری به جشنواره‌های فجر اضافه شد/ این جشنواره دوسالانه است
  • ارسال ۵۸۷ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره مطبوعات شرق کشور
  • معماری به جشنواره‌های فجر اضافه شد
  • پردیس آسمانه هنر ایران افتتاح می‌شود/ جشنواره فجر معماری امسال برگزار می‌شود