Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنکارا- ایرنا- ابراهیم کالین سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرد: نشست چهار جانبه سوریه با شرکت سران کشورهای ترکیه، روسیه، فرانسه و آلمان 27 اکتبر(پنجم آبان ماه) در شهر استانبول برگزار می شود.

به گزارش روز جمعه ایرنا، کالین با انتشار بیانیه ای با اعلام این خبر بیان کرد: این نشست چهار جانبه به میزبانی رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه و با حضور ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه، امانوئل ماکرون رئیس جمهوری فرانسه و آنگلا مرکل صدراعظم آلمان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در این بیانیه اضافه کرده است: در این نشست وضعیت میدانی تحولات جنگ داخلی در سوریه، توافق ادلب و روند سیاسی حل مساله سوریه از تمامی زوایا و ابعاد بررسی شده و اتفاق نظر برای دستیابی به یک راه حل پایدار برای خاتمه دادن به اختلافات مورد بحث قرار خواهد گرفت.
به گزارش ایرنا، پیش از این نشست چهار جانبه ای با حضور نمایندگان ترکیه، روسیه، فرانسه و آلمان در روز 24 شهریورماه در شهر استانبول درباره تحولات سوریه برگزار شده بود که در آن نشست، فرستادگان ویژه دولت‌های ترکیه، آلمان، فرانسه و روسیه درباره تحولات سوریه و وضعیت ادلب به رایزنی پرداختند.
این نشست کارشناسی به میزبانی ابراهیم کالین سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه و با حضور جان هکر مشاور امنیت ملی آنگلا مرکل صدراعظم آلمان، فیلیپ اتین مشاور عالی امور دیپلماتیک رئیس جمهوری فرانسه و یوری اوشاکوف مشاور عالی رئیس جمهور روسیه برگزار شده بود.
برگزاری نشست چهار جانبه در خصوص سوریه در استانبول از سوی رجب طیب اردوغان رییس جمهوری این کشور پیشنهاد شده و در جریان آن وضعیت ادلب و جلوگیری از مهاجرت جدید پناهجویان سوری نیز مورد بحث قرار خواهد گرفت.
خاورم/1905 **1908

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نشست چهارجانبه تحولات سوريه استانبول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۴۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پیشنهاد برگزاری دومین اجلاسیه چهار هزار شهید استان گلستان در پنجم آذر ۱۴۰۴

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ علی محمد زنگانه گفت: تلاش می‌کنیم به مناسبت برگزاری این اجلاسیه، دیدار مردم استان با رهبر معظم انقلاب نیز اتفاق بیفتد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ریزگردها به ترکیه رسیدند
  • غرب ترکیه در محاصره ریزگردها
  • هشدار رئیس جمهور فرانسه به اروپا: نباید دست نشانده آمریکا باشیم
  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • نشست معاونان وزرای خارجه و نمایندگان ویژه بریکس در مسکو با حضور علی باقری
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس با حضور ایران در مسکو
  • (تصاویر) اعتراض مردم ترکیه به سفر رئیس جمهور آلمان به آنکارا
  • با هزینه کم به 3 شهر ترکیه سفر کنید
  • همراه داشتن چه وسایلی در فرودگاه استانبول جرم است؟
  • طرح پیشنهاد برگزاری دومین اجلاسیه چهار هزار شهید استان گلستان در پنجم آذر ۱۴۰۴