Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان به نقل از گلستان ما ؛ علی اصغر طهماسبی در هفتمین جلسه ستاد اربعین استان اظهارداشت: از این تعداد تاکنون 12 هزار و 272 نفر ویزای خود را دریافت کرده‌اند که صدور ویزا با سرعت بسیار خوبی از طرف کنسولگری عراق مستقر در استان گلستان، در حال انجام است.

وی اظهارکرد: 570 ویزای رایگان نیز برای موکب‌داران و تیم‌های خدماتی و پزشکی مستقر در موکب‌های گلستانی صادر شده، ضمن اینکه 65 کامیون و تریلی اقلام مورد نیاز موکب‌ها را از طریق مرز مهران وارد خاک عراق کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد اربعین استان گلستان گفت: ازمیان متقاضیان ویزای اربعین حسینی تا این لحظه در استان گلستان، نام 81 نفر از اتباع بیگانه مقیم استان و 40 نفر نیز از دانشجویان خارجی مرکز جامعهٌ المصطفی گرگان به چشم می‌خورد.

طهماسبی اظهارکرد: 52 دفتر زیارتی شامل 48 دفتر ثابت و چهار دفتر موقت در استان گلستان وظیفه ثبت نام زائرین اربعین را به عهده دارند.

وی با بیان اینکه اقدامات همه جانبه‌ای برای تسهیل سفر زائران اربعین حسینی(ع) انجام می‌شود، افزود: تاکنون7 جلسه ستاد اربعین استان و 35 جلسه ستاد اربعین در شهرستان‌ها به ریاست فرمانداران برگزار شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: در ایام مراسم باشکوه اربعین سال 97 استان گلستان 11 موکب در کشور عراق خواهد داشت که در 10 موکب خدمات پذیرایی و اقامتی و در موکب احباب امام رضا(ع) واقع در کربلای معلی، خدمات درمانی به زائرین ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۴۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد

به گزارش خبرآنلاین یاشار گولر، وزیر دفاع ترکیه، از توافق عراق و ترکیه برای تأسیس ستاد عملیات مشترک خبر داد.

به گزارش «آناتولی»، گولر گفت: با همکاری یکدیگر می‌بینیم که چه کارهایی می‌توانیم بکنیم و بعد از آن مسؤولیت‌های این ستاد مشخص خواهد شد.

به نقل از ایسنا این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که روز دوشنبه رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، در سفری رسمی به بغداد و اربیل رفت.

در این سفر چندین توافق‌نامه و یادداشت تفاهم در بخش‌های گوناگون میان ۲ کشور امضا شد و موضوع مبارزه با پ.ک.ک. از محورهای اصلی مذاکرات ۲ طرف بود.

ترکیه سال‌ها است که به بهانه مبارزه با پ.ک.ک. با نقض حاکمیت ارضی عراق مناطق گوناگون این کشور را هدف بمباران قرار می‌دهد و چندین پایگاه نظامی در خاک عراق راه‌اندازی کرده است.

عراق بارها به این اقدامات اعتراض کرده است.

از سوی دیگر ترکیه تاکنون بارها اعلام کرده که در پی ایجاد «منطقه امن» در عمق ۳۰-۴۰ کیلومتری خاک عراق است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898947

دیگر خبرها

  • صدور ویزای زائران حج تمتع در حال پیگیری است
  • پیش بینی کشت ۲۰ هزار هکتار پنبه در گلستان
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد
  • اعزام پنج هزار گلستانی به سفر معنوی حج تمتع
  • افزایش سهمیه کاروانهای حج تمتع در گلستان
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس