Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-28@17:37:33 GMT

تقدیر برانکو از مایکل فلپس ایرانی

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۴۴۴۴

تقدیر برانکو از مایکل فلپس ایرانی

ورزش > لیگ برتر - شاهین ایزدیار قهرمان پرافتخار ایران در بازی‌های پاراآسیایی مهمان تمرین پرسپولیس بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شاهین ایزدیار شناگر پرافتخار ایران در بازی های پاراآسیایی که موفق شد در جاکارتا 6 مدال طلا کسب کند، مهمان ویژه تمرین امروز تیم پرسپولیس بود.

برانکو ایوانکویچ سرمربی سرخ ها هم به گرمی از این شناگر پرسپولیسی استقبال کرد و در صفحه اینستاگرامش از ایزدیار تقدیر و تمجید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

254 251

کلید واژه‌ها : برانکو ایوانکوویچ - پاراآسیایی - باشگاه پرسپولیس -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ پاراآسیایی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۴۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برانکو، بزرگترین بازنده بین ما تو هستی!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از این وبسایت، تساوی مقابل سنگاپور در مقدماتی جام جهانی، نتیجه غیرقابل دفاع برای تیم ملی چین است و بزرگترین بازنده این بازی نیز برانکو ایوانکوویچ است که امید زیادی داشت تا با پیروزی کارش را آغاز کند. به نظر فوتبال چین در 14 سال گذشته باقی مانده و هیچ پیشرفتی در این سالها نداشته است (اشاره به این زمان به دلیل آخرین نتیجه تساوی مقابل سنگاپور است و در این مدت چینی‌ها همیشه این تیم را برده بودند).

به نقل از ورزش سه بعد از اینکه چین دو گل در ابتدای بازی به ثمر رساند، حریف هر دو گل را پاسخ داد تا بازی با نتیجه تساوی به پایان برسد. اگر در بازی روز سه شنبه تیم به پیروزی نرسد، یک فاجعه واقعی رخ می‌دهد. با این حال آنچه باعث نگرانی بیشتر می‌شود این است که چین مقابل یکی از ضعیفترین تیمهای قاره آسیا به این نتیجه رسید.

سطح تیم ملی چین حتی از تایلند هم پایینتر است و این موضوع نگرانی را بیشتر می‌کند. جالب اینکه سنگاپور در ده دقیقه پایانی بازی رفت فرصت زدن گل سوم را هم داشت که می‌توانست فاجعه را بزرگتر کند.

* بازیکن دو ملیتی در لیست برانکو
در سالیان گذشته تیم ملی چین معمولا برابر تیمهای قدرتمند آسیایی نتیجه نگرفته بود اما تیمهای ضعیفتر نظیر سنگاپور را شکست می‌داد. البته چین چند هفته پیش در جام ملتها عملکرد ضعیفی داشت و این بار با برانکو و سیستم 4-4-2 الماس (لوزی) وارد زمین شد و حتی بازیکنان دو ملیتی را هم به تیم ملی دعوت کرد.

الکسن بازیکن تیم چنگدو که این فصل حتی یک دقیقه برای تیم باشگاهی بازی نکرده نیز در این اردو به تیم ملی دعوت شد تا برانکو نشان دهد تمام قدرت و پتانسیل موجود تیمش را فراخوانده و این بازی را کاملا جدی گرفته است. به صورت عمومی، برانکو برای تیم ملی چین هندوانه در بسته است و هنوز نتوانسته چیزی را که فدراسیون و هواداران انتظار دارند، نشان دهد.

* سیستم برانکو قدیمی است
درست است که تیم ملی چین باید این بازی را می‌برد اما شاید بد نباشد در مورد شکل بازی نیز صحبت شود. تیم برانکو شروع خوبی داشت و می‌توانست گل سوم را هم بزند اما کارشناسان اعتقاد دارند سیستم 4 - 4 - 2 بهترین سیستم برای تیم چین نیست. در این سیستم تنها یک هافبک دفاعی مقابل مدافعان حضور دارند.

همچنین باتوجه به حضور فرناندینیو، بازیکن برزیلی هافبک راست که در کارهای دفاعی شرکت نمی‌کند، تیم عملا به دو هافبک دفاعی نیاز دارد. هافبک دفاعی ما همیشه در نبردهای دفاعی تنهاست و دو گلی هم که دریافت شد، به خاطر همین مسئله بود. اساسا این نوع بازی و این سیستم در فوتبال دنیا منسوخ شده است.

* آغاز تردید در مورد برانکو
طرفداران فوتبال سنگاپور می‌توانند از این بازی خرسند باشند. آنها از این بازی سرمست خواهند بود چرا که رقیب سنتی و سیاسی خود را بعد از 14 سال متوقف کنند. این باعث افتخاری فوتبال سنگاپور و باعث ذلت فوتبال چین است.

دوباره باید تکرار شود که بازنده اصلی این بازی، برانکو ایوانکوویچ است، جایی که بسیاری از فوتبال دوستان چینی انتظار داشتند با ورود او استایل و تفکر جدیدی وارد فوتبال چین شود اما او با چیزی شبیه به باخت کار را آغاز کرد.

این نتیجه و این بازی سوالی را ایجاد کرده که آیا برانکو بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی چین بود یا حتی یانکوویچ (سرمربی پیشین) گزینه بهتری بود؟

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888179

دیگر خبرها

  • راز بزرگ آقای گل پرسپولیس و علی دایی | یک پرسپولیسی آقای گل را بیرون کرد
  • علی دایی و راز بزرگ آقای گل پرسپولیس
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی چین
  • عکس| بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس
  • بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس/ ترابی هم تمرین کرد
  • بازگشت هافبک مازنی پرسپولیس با شادی گل رونالدویی!
  • صدای یک استقلالی هم بلند شد؛ این مدل بازی در شان تیم پرافتخار ما نیست
  • پرسپولیس چهار روز تا جدی شدن فرصت دارد
  • برانکو، بزرگترین بازنده بین ما تو هستی!