Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@23:37:12 GMT

متهم همکاری با داعش از زندانی در انگلیس آزاد شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۴۴۶۲

متهم همکاری با داعش از زندانی در انگلیس آزاد شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بی‌بی‌سی، «انجم چودری» افراطی متهم به همکاری با داعش از زندانی در انگلیس آزاد شد.

وی به جرم دعوت از مردم برای پیوستن به گروهک تکفیری تروریستی داعش زندانی شده بود.

انجم چودری در سال ۲۰۱۶ به ۵ سال و نیم حبس محکوم شده بود.

وی سرکردگی شبکه مرتبط با داعش از جمله فردی که «لی ریگبی» سرباز انگلیسی را در این کشور به قتل رسانده بود را بر عهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چودری اهل شرق لندن است و در زمانی رهبری شبکه المهاجرون را بر عهده داشت.

کد خبر 4434724

منبع: مهر

کلیدواژه: انگلیس داعش اربعین ۹۷ عربستان سعودی جمال خاشقجی ایالات متحده آمریکا ترکیه سوریه روسیه رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ عراق ایران فلسطین افغانستان اتحادیه اروپا انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۴۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه انگلیس در دوشنبه

«دیوید کامرون» وزیر امورخارجه انگلیس امروز ۲۲ آوریل (سوم اردیبهشت) در سفری رسمی وارد تاجیکستان شد.

به گزارش مشرق، وزارت خارجه تاجیکستان اعلام کرد: قرار است دیوید کامرون در بخشی از این سفر با امامعلی رحمان رئیس‌ جمهوری تاجیکستان و سراج الدین مهرالدین وزیر امور خارجه این کشور دیدار کند.

وی در این سفر درباره وضعیت کنونی و چشم‌انداز همکاری‌های دوجانبه و مسائل منطقه‌ای با رئیس جمهوری این کشور گفت‌وگو خواهد کرد.

این منبع می نویسد: انتظار می‌رود کامرون در چارچوب این سفر مورد استقبال امامعلی رحمان، رئیس جمهور تاجیکستان قرار گیرد.

در آستانه این سفر، دیوید کامرون در مورد آنچه قبلاً در منطقه انجام شده و همکاری های آینده بین انگلیس و کشورهای آسیای مرکزی صحبت خواهد کرد.

دیوید کامرون پیش از این سفر درباره همکاری های آتی انگلیس با کشورهای منطقه آسیای مرکزی گفته بود: در سال ۲۰۱۳ (میلادی)، من اولین نخست وزیر بریتانیا بودم که از آسیای مرکزی بازدید کردم. در شهرهای آستانه و آتیراوی قزاقستان، تعجب کردم که این ملت جوان با فرهنگ کهن با چه سرعتی در حال تغییر اقتصاد و موقعیت خود در جهان است بنابراین تصمیم گرفتم همکاری خود را تقویت کنم.

وی افزود: این هفته نیز من اولین وزیر خارجه بریتانیا خواهم بود که از تمام پنج کشور آسیای مرکزی و مغولستان بازدید می‌کنم - در واقع، معتقدم که اولین وزیر خارجه «جی ۷» خواهم بود که این کار را انجام می دهد. این شش ملت (تاجیکستان، ازبکستان، ترکمنستان، قرقیزستان، قزاقستان و مغولستان) میراث منحصر به فرد خود را دارند و به سرعت در حال تغییر هستند. من می خواهم با هر یک از آنها مشارکت قوی تری ایجاد کنم که به نفع همه ما باشد.

وزیر امورخارجه انگلیس گفته بود: همکاری ما در حال حاضر دستاوردهای بسیاری را به همراه داشته است. زبان انگلیسی، حقوق و آموزش در قلب موسسات موفقی مانند مرکز مالی بین المللی در آستانه و دانشگاه بین المللی وست مینستر در تاشکند قرار دارند. سرمایه گذاری در پروژه های بزرگ توسط شرکت هایی مانند ریوتینتو، شل و BAE به ایجاد و رشد اشتغال کمک کرده است. ما به انتقال برق آبی از کوه های آسیای مرکزی به پاکستان کمک می کنیم.

کامرون گفت: به همین دلیل است که این سفر را انجام می دهم و سرمایه گذاری خود را برای توسعه آسیا مرکزی سه برابر می‌کنیم.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!»
  • ۲۵۰ زندانی درآذربایجان غربی تا آخراردیبهشت آزاد می شوند
  • انگلیس، روسیه را به دور زدن تحریم‌های غرب متهم کرد
  • دستگیری چند متهم به جاسوسی برای چین در آلمان و انگلیس
  • پلیس انگلیس دو نفر را متهم به جاسوسی برای چین کرد
  • آزاد شوم همسرم را هم می‌کشم!
  • وزیر خارجه انگلیس در دوشنبه