Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@17:23:24 GMT

گوگل همچنان محبوب‌ترین وب سیات در جهان

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۴۵۰۶

گوگل همچنان محبوب‌ترین وب سیات در جهان

جدیدترین گزارش‌ها و آمارهای بدست آمده که از سوی محققان فعال در دو موسسه تحقیقاتی سیمیلاروب و الکسا جمع آوری و منتشر شده است، نشان میدهد که سایت‌های گوگل، یوتیوب، فیسبوک، Baidu و ویکی‌پدیا به ترتیب جایگاه نخست تا پنجم فهرست پربازدید ترین و محبوب ترین وب سایت های جهان را به خود اختصاص داده اند.

به گزارش thenextweb،بر اساس فهرستی که این دو موسسه ارائه داده اند، میتوان دریافت که هر کاربر مدت زمانی را که صرف گشت و گذار در آن را می کند به طور متوسط در یک شبانه روز در وب سایت گوگل حدود ۷ دقیقه، در یوتیوب حدود ۸ دقیقه، در فیس بوک ۹ دقیقه، در بایدو ۷ دقیقه، در ویکی پدیا حدود ۴ دقیقه، در یاهو حدود ۳ دقیقه، در توییتر ۶ دقیقه، در اینستاگرام حدود ۵ دقیقه و در آمازون حدود ۷ دقیقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمار منتشرشده از سوی GlobalWebIndex نیز نشان می‌دهند که ۹ نفر از هر ۱۰ نفر کاربر اینترنت، در هر ماه از تقریبا یک فروشگاه آنلاین بازدید می‌کند و سه‌چهارم آنها نیز در آخریک محصول را از این فروشگاههای اینترنتی خریداری می کنند

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۴۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسلمانان روهینگیا همچنان با پاکسازی قومی مواجه هستند

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، حدود یک میلیون آواره روهینگیا از سال 2017 پس از سرکوب دولت میانمار در بنگلادش زندگی می‌کنند. با این حال صدها هزار نفر دیگر در میانمار باقی مانده‌ و از سوی سازمان ملل متحد به عنوان بی‌تابعیت معرفی شده‌اند.
 
طبق گزارشی که ایالات متحده منتشر کرد، مسلمانان روهینگیا در ایالت راخین میانمار در سال 2023 توسط نیروهای امنیتی مورد پاکسازی قومی قرار گرفتند.
 
بر اساس گزارش‌های منتشر شده روهینگیاهای باقیمانده در میانمار همچنان با تبعیض شدید بر اساس قومیت خود روبه‌رو هستند.
 
طبق گزارشی که ایالات متحده منتشر کرد، مسلمانان روهینگیا در ایالت راخین میانمار در سال 2023 توسط نیروهای امنیتی مورد پاکسازی قومی قرار گرفتند.
 
در بسیاری از موارد غیرنظامیان روهینگیا حتی به عنوان اهدافی برای عملیات نظامی در بحبوحه جنگ داخلی این کشور تلقی می‌شوند.
 
در 25 اوت ارتش نجات روهینگیا مسئولیت حملات به چند پاسگاه‌ امنیتی در شمال ایالت راخین را بر عهده گرفت که منجر به کشته شدن 12 پرسنل امنیتی شد.
 

دیگر خبرها

  • همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی کشور همچنان مسدود است
  • وابستگی عاطفی کاربران به دستیارهای هوش مصنوعی
  • هشدار محققان گوگل: کاربران ممکن است به دستیار‌های هوش مصنوعی وابستگی عاطفی پیدا کنند
  • چگونه با وجود محدودیت ها در گوگل تبلیغ کنیم؟
  • (ویدئو) صحبت‌های خسرو حیدری، سوژه هواداران پرسپولیس شد!
  • خبرخوش زارع‌پور برای رفع فیلتر گوگل پلی
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • مسلمانان روهینگیا همچنان با پاکسازی قومی مواجه هستند