Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان به نقل از کلاله خبر، حجت الاسلام رضا کشیری امام جمعه شهرستان کلاله در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: متاسفانه با یک تحریک دشمن، برخی با احتکار دست به خود تحریمی زدند و عملا با این اقدام به دشمن کمک کردند.

وی افزود: برخی وقتی کاندیدا می شوند دم از ولایت فقیه می زنند و پس از آن که به اهداف خود می رسند، پشت به ولایت می کنند؛ اینها منافقان دو چهره هستند و باید متذکر شویم که این اقدامات ولایت مداری نیست بلکه خیانت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشیری گفت: اربعین یک همایش بین المللی است و می طلبد کسانی که توانایی شرکت را دارند، در جهت ایجاد هراس در دشمن در این همایش بزرگ شرکت کنند.

امام جمعه کلاله با اشاره به سند ۲۰۳۰ گفت: سند ۲۰۳۰ نوشته و توطئه بهاییت انگیلسی در راستای کمرنگ کردن اسلام بود که با اقدام هوشمندانه رهبری دشمن ناکام ماند.

وی با ننگ دانستن اقدام اخیر در عرصه ورزش، گفت: چرا باید یک زن با لباس مردانه یک بازی را داوری کند؟ این ننگ است که چنین اقدامانی در کشور اسلامی انجام می گیرد.

کشیری تصریح کرد: عربستان و سعودی ها سردمدار داعش در سوریه بودند و اینکه آنها برای صلح در سوریه کمک های مالی می کنند، ادعایی مزحک است چرا که سعودها هم اکنون با عقد قرارداد تسلیحاتی با آمریکا، بمب هایی بر سرم مردم یمنی می ریزند که خود از ماهیت آن بی خبر هستند.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۴۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، رییس پلیس راه استان گلستان گفت: بارش باران شدید و جاری شدن روان آب‌ها سبب شد محور  کلاله- گنبدکاووس حد فاصل پل روستای بایلر تا اطلاع ثانوی مسدود شود.

سرهنگ شهرکی افزود: رانندگانی که قصد عبور از این مسیر را دارند می‌توانند از مسیر جایگزین محور بزرگراهی گنبدکاووس- کلاله استفاده کنند.

شهرکی گفت: پس از بازگشایی درباره رفت و آمد در این محور اطلاع رسانی می‌شود.

دیگر خبرها

  • پاسخ قاطع پیونگ‌یانگ به نسخه تحریمی آمریکا
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • در شرایط تحریمی مهندسان ایرانی در سریلانکا سد ساختند
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • آمریکا اتهامات جنایی و تحریمی علیه ۴ ایرانی را علنی کرد | جزئیات رویترز از اسامی افراد و شرکت های تحریم شده | تحریم ها در چه حوزه ای است؟
  • مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس
  • وال استریت ژورنال: آمریکا طرح تحریم برخی بانک‌های چینی را در دستور کار قرار داد
  • قنات روستای ۱۷ شهریور کلاله به لایروبی و کانال کشی نیاز دارد
  • «وعده صادق» به معنای پیروزی ایران در برابر دشمن صهیونیستی است
  • انگلیس، روسیه را به دور زدن تحریم‌های غرب متهم کرد