Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی پوش کشتی ایران امیدوار است که در مسابقات جهانی صاحب مدال شود.

طرفداری- علیرضا کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد میزان آمادگی‌اش برای شرکت درمسابقات جهانی بوداپست مجارستان اظهار داشت:

تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. این دومین مسابقه جهانی بزرگسالان است که در آن شرکت می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همه حریفانم شناخت نسبی دارم و تقریبا در این 3-4 سال با اکثر مدعیان این وزن کشتی گرفته‌ام.

به گزارش تسنیم، نفر اول وزن 97 کیلوگرم بازی های آسیایی جاکارتا ادامه داد:

در همه اوزان کشتی‌گیران آمریکا، روسیه، آذربایجان و گرجستان مدعی هستند، در وزن من هم همینطور است اما از هیچ کدام حریفانم نمی‌ترسم. وزن تخصصی من 92 کیلوگرم است. در بازی‌های آسیایی با نظر کادرفنی و به خاطر صلاح تیم به 97 کیلوگرم رفتم که خداراشکر آنجا طلا گرفتم. حالا فکرمی‌کنم اینجا هم بتوانم روی سکو قرار بگیرم.

کریمی با تاکید بر اینکه مشکلاتی که در راه اعزام تیم وجود داشته، تاثیری بر روحیه او نخواهد داشت، تصریح کرد:

اصلا به این چیزها فکر نمی‌کنم، بقیه را نمی‌دانم. از همان ابتدا تمریناتم را انجام دادم و نه شنیدم که ممکن است تیم نرود یا ناقص برود. باید به کشتی فکر می‌کردم و حالا هم همه تلاشم این است که با همه توانم کشتی بگیرم و امیدوارم خدا هم کمک کند که به بهترین مدال برسم. در یک سال اخیر در چند میدان با قانون جدید کشتی گرفتم و از این نظر هم مشکلی ندارم.

دارنده مدال برنز جهانی بزرگسالان در مورد انتقاداتی که نسبت به انتخاب او وجود داشت، گفت:

خبر ندارم در این مورد چه حرف‌هایی مطرح می شود. نمی‌دانم در موردم چه می‌گویند، من کار خودم را انجام می‌دهم. در این خصوص کادرفنی تیم ملی تصمیم گیرنده بوده و من هم عضو تیم ملی هستم که فقط باید به کشتی فکر کنم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۴۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عسگری: همدلی بزرگان تهران به ۲ ملی‌پوش پایتخت منتهی شد

رئیس هیئت کشتی تهران می‌گوید همدلی ایجاد شده بین بزرگان کشتی پایتخت و قرار گرفتن آنها در کنار هم با یک هدف، منجر به ملی‌پوش شدن دو تهرانی در المپیک شده است. - اخبار ورزشی -

قاسم علی‌عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درخصوص کسب سهمیه المپیک از سوی دو کشتی‌گیر تهرانی (یونس امامی و امیرعلی آذرپیرا) و قطعیت حضور آنها در ترکیب تیم ملی در پاریس اظهار داشت: خیلی از این بابت خوشحالیم، بعد از مدت‌ها کشتی تهران صاحب دو ملی‌پوش شده و این اتفاق خیلی خوبی است.

وی ادامه داد: این نوید روزهای خوبی را در کشتی تهران می‌دهد و اینکه در سال‌های آینده کشتی پایتخت به روزهای خوبِ گذشته‌اش برگردد. آن سال‌هایی که ما در رده بزرگسالان قهرمانان بزرگی مثل علیرضا دبیر، علیرضا رضایی، عباس جدیدی و... را از تهران در تیم ملی داشتیم.

علی‌عسگری درباره اینکه چقدر امید دارد که امامی و آذرپیرا بتوانند در مسابقات المپیک هم صاحب مدال شوند، گفت: جا دارد بابت برگزاری اردوهای خوب برای آماده‌سازی بچه‌ها از فدراسیون کشتی تشکر کنیم، اردوهای خوبی که پشت سر گذاشته شد، آنها را با آمادگی کامل روانه مسابقات کرد و در نهایت منجر به کسب سهمیه شد. واقعا امیدوار هستیم که این کسب سهمیه، به کسب مدال المپیک منتهی شود. کشتی‌هایی که امامی و آذرپیرا در مسابقات گزینشی آسیایی گرفتند این امیدواری را ایجاد کرد که آنها قابلیت کسب مدال المپیک را هم دارند. قطعا هم یونس و هم امیرعلی واقف هستند که باید از این فرصت بهترین استفاده را ببرند.

رئیس هیئت کشتی تهران در رابطه با اینکه چه عاملی بیش از همه در موفقیت اخیر کشتی تهران در مسابقات گزینشی و عضویت در تیم المپیکی موثر بوده، خاطرنشان کرد: ایجاد همدلی و رفاقت بین بزرگان کشتی تهران بسیار پراهمیت بود، در رأس آن هم حضور شخص اکبر فلاح، علیرضا رضایی، صادق گودرزی و... اینها مربیان خوبی بودند که پای کار آمدند. زحمات مربیان سازنده استان از جمله پلویی، قاسمی‌جو، نجاریان و سایر دوستانی که بدون چشمداشت تلاش کردند و درنهایت این همدلی ایجاد شده، کار را خوب پیش برد و اتفاق خوبی در کشتی تهران رخ داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یاری: لیگ کشتی بعد از المپیک شروع می‌شود
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛ جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کل‌کل سرخابی بین پدر و پسر قهرمان کشتی
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • طلای دختر تالوکار ایران در انتخابی جام جهانی
  • عسگری: همدلی بزرگان تهران به ۲ ملی‌پوش پایتخت منتهی شد
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ مدال طلا بر گردن اسدیان
  • مدال طلا بر گردن هلیا اسدیان