Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته نفت کمیسیون انرژی مجلس گفت: برگزاری چهلمین اجلاس گردشگری در همدان معرف گردشگری ایران به جهان است. ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸ استانها همدان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، حسن بهرام نیا ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران پس از 40 سال میزبانی اجلاس جهانی جهانگردی را پذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اجلاس خود می‌تواند نشان از ورود گردشگری ایران به جهان و شناخته شدن از سوی جامعه جهانی باشد. 

 بهرام نیا با تأکید بر اینکه برگزاری اجلاس‌های جهانی آن هم به میزبانی همدان علاوه بر کشور نقش مهمی در رونق گردشگری همدان دارد، تصریح کرد: برنامه‌هایی که در جهت معرفی استان همدان باشد، قطع به یقین جامعه مخاطبی دارد و این به میزان تبلیغ و معرفی نیز دارد. 

رئیس کمیته نفت کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اینکه در برگزاری این رویدادهای ملی باید به پیش زمینه تبلیغاتی آنها نیز توجه کرد، تأکید کرد: اجلاسی جهانی جهانگردی اجلاسی فراملی است و جامعه مخاطب خاص خود را دارد.

بهرام نیا با بیان وقتی پای گردشگری در میان باشد، قطعاً جامعه مخاطب گسترده شده و از اقشار مختلف را دربرمی‌گیرد، عنوان کرد: همین که میهمانانی از سراسر جهان وارد استان همدان شوند، همدان روی آنتن رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ن

R41405/P1361/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۴۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره رود و ریل در لرستان/«بیشه» در مسیر ثبت جهانی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان از برگزاری جشنواره رود و ریل برای انتخاب روستای بیشه برای ثبت در فهرست جهانی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، عطا حسن‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران، گفت: جشنواره رود و ریل امروز 30 فروردین‌ماه در روستای بیشه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هشت روستای گردشگری ایران برای ثبت در فهرست بهترین روستاهای جهانی ایران انتخاب شده‌ است، اضافه کرد:  بیشه در بخش پاپی خرم‌آباد یکی از این روستاها است.

بازدید مسافران از «فلک‌الافلاک»، بام گردشگری لرستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان بیان کرد: برگزاری جشنواره رود و ریل یکی از برنامه‌های در نظر گرفته‌ شده برای انتخاب روستای بیشه در فهرست جهانی است.

حسن‌پور خاطرنشان کرد: مشارکت جوامع محلی و معرفی جاذبه‌های خط راه‌آهن سراسری ایران و رودخانه سزار از اهداف برگزاری جشنواره رود و ریل در لرستان است.

وی با اشاره به ثبت خطّ راه‌آهن سراسری ایران در میراث جهانی، یادآور شد: مردم لرستان از دو اثر طبیعی و صنعتی در مجاورت روستای بیشه ارتزاق می‌کنند.

ایران در سال 2024 امکان ارسال هشت پرونده به سازمان گردشگری ملل متحد برای انتخاب روستاهای برگزیده گردشگری در فهرست جهانی را دارد.

روستای ابیانه (اصفهان)، روستای کندلوس (مازندران)، پالنگان (کردستان)، بیشه (لرستان)، میمند (کرمان)، روستای فهرج (یزد)، اصفهک (خراسان جنوبی) و قلعه بالا (سمنان) از روستاهای معرفی‌شدۀ ایران برای ثبت در فهرست جهانی است.

آبشار بیشه چهل‌وهشتمین اثر ملی است که در 27 اسفند 1387 در فهرست میراث طبیعی ایران ثبت شد.

انتهای پیام/ 644/

دیگر خبرها

  • جشنواره رود و ریل در لرستان/«بیشه» در مسیر ثبت جهانی
  • سی و پنجمین اجلاس کنگره جهانی انجمن پیانک برگزار می شود
  • طعنه زلنسکی به آمریکا درباره عدم حمایت مشابه از تل‌آویو و کی‌یف
  • ویزای زیارتی یا گردشگری برای کشور‌های عضو شانگهای برقرار شود
  • تشکیل شورای اقامه نماز در روستاهای همدان
  • برگزاری دوره‌ آموزشی گردشگری روستایی در پالنگان
  • پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی به مرحله نهایی جوایز اجلاس جامعه اطلاعاتی WSIS ۲۰۲۴ راه یافت
  • پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی به مرحله نهایی جوایز اجلاس جامعه اطلاعات راه یافت
  • ثبت میمند به عنوان بهترین روستای گردشگری جهان باعث گسترش حضور گردشگران خواهد شد
  • حجاب معرف هویت اسلامی جامعه است